Inlägg från: OneWish |Visa alla inlägg
  • OneWish

Polisanmäld för djurplågeri

Orkar inte läsa tråden... men hoppas TS skämtar. Det är djurplågeri att sparka på ett djur. 
    För det andra har jag aldrig någonsin hört talas om en kanin som hoppat på en bäbis, hoppas definitivt det går vidare.

Love all, trust a few, do wrong to none.
  • OneWish
    Louise91 skrev 2014-04-03 08:35:25 följande:

Nu skämtar jag inte. Jag gråter för detta. Hoppas jag blir frikänd...
    Jag kan bara säga vad jag tycker och jag tycker det är att gå långt övergränsen att SPARKA på ett oskyldigt djur, förstår för det andra inte hur kaninen överhuvudtaget skulle kunna utgjort något hot mot ditt barn.

Och sedan undrar man hur en person som i första hand tar till våld istället för att be ägaren ta bort kaninen är kopplad.
  • OneWish

Och sen återigen detta låter som ett trollning försök.

Nu har jag ingen jätte vana av kaniner men de jag stött på har antingen varit slöa och suttit och glott på sin plats eller så har de stampat till och sprungit och gömt sig.
    Att en kanin skulle komma fram och "hälsa" känns väldigt icke realistiskt.

• OneWish
    Petsheart91 skrev 2014-04-11 19:44:18 följande:

Är det inte såna som du som behöver skärpa sig mer eller? Svenska folket skiter totalt i att du har fått en ungjävel.
    Hon trollar som sagt.
    It's bigger on the inside!
  • OneWish

Ja att inte TS har alla kaniner i buren framgick tidigt.

It's bigger on the inside!
  • OneWish
    Louise91 skrev 2014-04-13 09:15:41 följande:

Idiot.
    Kallar du mig idiot när det är du som sparkat ett försvarslöst djur, sedan går och skriver en tråd om det på FL som bara kan vara så korkad att det är en trolltråd. 
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
  • OneWish
    Louise91 skrev 2014-04-14 15:51:07 följande:

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG! Mitt barn kommer INTE förstöra NÅGOT!
    Är du i släkt med hollywood frun Gunilla Persson? 
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri