• Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

Jag mår jättedåligt och tycker synd om mig själv nu. En ung tjej (17-18 år) var ute och gick med sin kanin på tomten när jag gick förbi. Kaninen skuttade fram och hälsade på mig och barnvagnen och jag tänkte att det kräket inte skulle vara på min barnvagn. Så då sparkade jag kanske lite för hårt på kaninen, kaninen skrek till och skuttade snabbt som ögat till sin matte igen, varav den unga tjejen skriker argt att hon ska polisanmäla mig för djurplågeri, att hennes kanin har all rätt att hälsa på vem h*n vill. Jag sa till henne att hålla kräket inne, för hon hade ingen utebur till djuret. Hon kan väl inte polisanmäla en nybliven mamma, va? Hon såg väl att jag var ute med barnvagnen, men hon fräser och gormar att bara för att man har barnvagn kan man inte bete sig hur som helst. Vad kommer hända nu? Är orolig och gråter mycket (seriös tråd för er som tror att det är troll). Ni som inte tror på detta behöver inte svara.

• Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri
  • Enter Sandman

Bra!
    Att du är anmäld alltså, jag hoppas dom sätter dit dig ordentligt.

Sen om du inte förstår varför jag tycker så eller om du tycker det här är ett dåligt inlägg.
    Det skiter jag fullkomligt i.
    Det finns få saker som är så vedervärdigt fega som att ge sig på nån som är mindre än man själv.
    Och du verkar inte ens ha vett att skämmas.
    Vad jag tänker mer om dig ska jag inte ens skriva ut här.

• Louise91
    Enter Sandman skrev 2014-04-06 12:11:40 följande:
    Bra! Att du är anmäld alltså, jag hoppas dom sätter dit dig ordentligt. Sen om du inte förstår varför jag tycker så eller om du tycker det här är ett dåligt inlägg. Det skiter jag fullkomligt i. Det finns få saker som är så vedervärdigt fega som att ge sig på nån som är mindre än man själv. Och du verkar inte ens ha vett att skämmas. Vad jag tänker mer om dig ska jag inte ens skriva ut här.

Skärpning nu, va?
  • Petsheart91
    Louise91 skrev 2014-04-11 16:36:05 följande:

Skärpning nu, va?

Är det inte såna som du som behöver skärpa sig mer eller? Svenska folket skiter totalt i att du har fått en ungjävel.
  • OneWish
    Petsheart91 skrev 2014-04-11 19:44:18 följande:

Är det inte såna som du som behöver skärpa sig mer eller? Svenska folket skiter totalt i att du har fått en ungjävel.
    Hon trollar som sagt.
    It's bigger on the inside!
  • Åsikter hejhopp
    Louise91 skrev 2014-03-29 16:40:34 följande:

Kaninen gjorde inget mer än att nosa på mig men det var äckligt så därför sparkade jag den.
    Du är ju helt jävla sinnessjuk. 
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-03-31 11:30:14 följande:

Hennes kanin måste ha bott inne eftersom det icke fanns någon utebur. Har kaninen rätt att vistas ute alls ens på sin egen gård? Nae! Barnvagnar kommer först. Det finns djurrädda människor. Visste du det?
    Barnvagnar kommer först?? Haha! Vem fan bryr sig om din barnvagn? Alla har väl sitt eget? Mitt barskåp går före din barnvagn. Min mammas katt också. Och min bil.
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-11 22:37:55 följande:
    Hon trollar som sagt.
    It's bigger on the inside!

Gör jag inte alls. SLUTA NU!
  • pionflickan
    Louise91 skrev 2014-04-12 11:41:59 följande:

Gör jag inte alls. SLUTA NU!
    Antingen trollar du eller så är du helt enkelt blåst. Take your pic.
  • Louise91
    nevermind skrev 2014-04-12 00:53:47 följande:
    Barnvagnar kommer först?? Haha! Vem fan bryr sig om din barnvagn? Alla har väl sitt eget? Mitt barskåp går före din barnvagn. Min mammas katt också. Och min bil.

En barnvagn är mer värd än en liten fånig kanin. Det gjorde kaninägaren jättetjurig (till och med arg) när jag sa det.
  • Louise91
    pionflickan skrev 2014-04-12 11:55:35 följande:
    Antingen trollar du eller så är du helt enkelt blåst. Take your pic.

Hur svårt kan det vara att fatta när jag säger att jag inte trollar? Nu blir jag arg!
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri