• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • lindgrenmaria91
    jemi01 skrev 2014-04-28 11:13:47 följande:
    Ok, ja då hade jag också varit orolig. När är hon född?

Hon är född i april -13 , BF+2 :)

Din lilla tjej då? :D

• Liisah
    corran skrev 2014-03-14 20:00:42 följande:

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

Jag och min sambo har precis börjat på bebisverkstan :) vi är 22 och 28 och hoppas vi får veta att vi väntar en liten snart :)
  • Maalon
    Liisah skrev 2014-04-28 11:32:02 följande:
    Jag och min sambo har precis börjat på bebisverkstan :) vi är 22 och 28 och hoppas vi får veta att vi väntar en liten snart :)
    Jag och min sambo är lika gamla som er (jag är 91a och han 85a) Är det första månaden ni försöker? När är BIM?
  • Liisah
    Maalon skrev 2014-04-28 11:39:46 följande:
    Jag och min sambo är lika gamla som er (jag är 91a och han 85a) Är det första månaden ni försöker? När är BIM?
    Jag är 92a och han är 85a :)

Andra månaden, förra månaden tog det inte sig , hade antagligen senare Äl än vanligare för mensen var 11 dagar sen, så vi ska försöka igen denna månaden :) bim borde vara vid den 17-19 maj eftersom mensen var sen. Själv då? :)
  • Kawinna

Kul med alla nya i tråden! intressant att läsa alla era historier.

Här är mensen fem dagar sen. Inga symtom och inget plus. Brukar ha oregelbunden mens men inte riktigt så här mkt...

• jemi01

Kawinna, vet du när du hade ÄL? När testade du? Kanske aka prova ett test igen? Jobbigt med oregelbunden mens. Min var 6 dagar sen denna månaden så nu vet jagimte alls hur jag ska räkna på nästa månad.

• lindgrenmaria91
    jemi01 skrev 2014-04-28 11:39:07 följande:
    Dec-12. Då har hon precis fyllt 1. Va roligt.
    Ja, tiden springer iväg haha :)  Och nu vill man bara att det ska gå fort till att få en liten till :)
  • Kawinna
    jemi01 skrev 2014-04-28 13:07:50 följande:
    Kawinna, vet du när du hade ÄL? När testade du? Kanske aka prova ett test igen? Jobbigt med oregelbunden mens. Min var 6 dagar sen denna månaden så nu vet jagimte alls hur jag ska räkna på nästa månad.

Nej, denna månaden så kände jag inte alls av äl så den kan ju ha kommit senare än normalt. Har testat flera gånger men nu var det två dagar sedan så ska testa igen imorgon om inte mensen kommit ja, det är så drygt att kroppen inte bara kan fungera lika varje månad :p
  • Maalon
    Liisah skrev 2014-04-28 12:22:38 följande:
    Jag är 92a och han är 85a :)
    Andra månaden, förra månaden tog det inte sig , hade antagligen senare Äl än vanligare för mensen var 11 dagar sen, så vi ska försöka igen denna månaden :) bim borde vara vid den 17-19 maj eftersom mensen var sen. Själv då? :)
    Ah okej :) Håller tummarna :)
    Vi har inte börjat försöka än, kommer äta p-piller till sista maj.. När vi räknade på det så kändes det som ödet, för då kommer mensen vara slut och bebisverkstaden börja på våran årsdag :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)