• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran

Äl + 4 idag och vi har gått runt på stan hela dagen, mitt under shopping rundan fick jag ilninhar typ nån litem cm snett nedanför navel, typ 3 små ilningar sen 3 till nu på kvöllen. Kan drt vara så att ägget fäste? Eööe är det för tidigt?

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-04-29 20:26:36 följande:

Ren folsyra bara. smile1.gif men hur mkt dricker du om dagen då?
    Det kan vara allt från 3 dl till 1 liter om dagen. Sen finns det dagar helt utan men de är ganska lätträknade tyvärr.
  • Milleman

Haha hade jag inte vetat bättre hade man kunnat tro att jag var gravid nu. Ont i ena fogen, ont i magen, colan smakar mögel och jag har ett enormt sug efter pasta bolognese :P jag som knappt äter pasta.

• Milleman
    corran skrev 2014-04-29 21:25:20 följande:

Äl + 4 idag och vi har gått runt på stan hela dagen, mitt under shopping rundan fick jag ilninhar typ nån litem cm snett nedanför navel, typ 3 små ilningar sen 3 till nu på kvöllen. Kan drt vara så att ägget fäste? Eööe är det för tidigt?

Vet inte om man kan känna det. Men hoppas kan man ju :)
  • dietcoke

Jag hoppar in här om det är okej? är 20 och tog ut min stav för en vecka sedan, vill så gärna att min son ska få ett syskon snart, har dock en magkänsla på att det kommer ta ett tag. Men äh, vem vet.

• Kawinna
    corran skrev 2014-04-29 21:25:20 följande:

Låter spännande! Hoppas det blir plus
    Milleman skrev 2014-04-29 21:48:37 följande:
    Det kan vara allt från 3 dl till 1 liter om dagen. Sen finns det dagar helt utan men de är ganska lätträknade tyvärr.

Okej, men det låter inte så farligt ändå om man enbart ser till koffeinmängden
  • lindgrenmaria91
    dietcoke skrev 2014-04-29 21:53:48 följande:
    Jag hoppar in här om det är okej? smile1.gif är 20 och tog ut min stav för en vecka sedan, vill så gärna att min son ska få ett syskon snart, har dock en magkänsla på att det kommer ta ett tag. Men äh, vem vet. smile1.gif
    Va kul :) Hur gammal är din son? :D Vi får hoppas det går fort hihi :D
  • dietcoke
    lindgrenmaria91 skrev 2014-04-30 09:17:52 följande:
    Va kul :) Hur gammal är din son? :D Vi får hoppas det går fort hihi :D
    Han är 1,5 ungefär. ditt/dina barn? (Sorry, orkar inte läsa igenom hela tråden!)
  • Milleman

Köpte folsyra idag. Det blev änna lite verkligt nu att vi ska börja försöka oss på syskon :P

• corran

Ja hoppas kan man alltid :) mensvärk nu under kvällen.. Men det behöver ju inte betyda något!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)