Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Madness82 skrev 2014-09-04 15:24:34 följande:
    Ja det va nån idiot som var oförskämd mot en tjej där. Om att hon bör se över sina kalorintag
    Ja jag såg det.... Bara anmäl skiten istället nästa gång, anmäl inlägget som off topic vilket de ju är eftersom det klart och tydligt står i trådstarten att ha man inget bra att säga så håller man tyst!

En helt annan sak undrar jag dessutom, är du tvåkönad? Du står reggad som kvinna på din sida men jag har absolut fått för mig att du är man, så han, hen, hon hermafrodit? Solig
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Och nu vart klockan för mycket igen. Tänkte ju hämta barn kl 15 idag, det gick ju åt helvete ser jag. Dags att stänga av datorn iaf och gå. Ha de så gott.

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-04 16:52:40 följande:
    Haha! Fick en kommentar av en av mina närmsta väninnor härom veckan..

"Du är det närmsta en killkompis jag kommer.. Du är frank och rakt på sak när det kommer till saker som jag själv skulle ignorera eller försöka vara pk om.." smile2.gif

Jag är som en typisk kvinna på många sätt, men samtidigt är jag mer åt det manliga hållet när det gäller vissa saker.. Tycker inte om att alltid klappa medhårs t.ex.. smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    haha schysst!!!

Min bästis har sagt rakt ut till andra män att hon har mer stake än du någonsin kommer få eller ens kan drömma om. Så jävla kul att de deras förvånade miner när machoman / alfahanen alias min bästis då kläcker sånt till andra män.

Alltså jag är ju inte man även om jag nu har svårt att se mig som feminin. I vilket fall så är jag ju ganska rak, menar vad jag säger och inget annat. Att försöka läsa in mer än så i det jag säger blir bara förvirrande för den som gör det. Dolda budskap, hintar osv är inte min grej. Varken att försöka förmedla eller snappa upp.

Säg vad du menar och mena vad du säger! Ord jag hört många gånger i min uppväxt. I mitt huvud låter dom rätt.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-04 17:02:05 följande:
    Va? Jag tycker de flesta karlar verkar komma från GbG. Det måste finnas ett överskott av män där, hm, kanske dit man ska flytta Drömmer
    Va?

Hur fan kan jag missat alla dom då??
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-04 18:42:22 följande:
    hmmm. Ursäkta att jag lägger mig i lite, men man får lite känslan att ni tycker att män är lite bättre ?
    Inte tycker jag män är så raka alltid. De kan vara lite hemliga också. Nej det finns nog olika typer hos båda könen.
    Jag tycker nästan alla kvinnor är lätta att ha att göra med. Ja. Män också... smile1.gif
    Tja jo så kan man också se / tolka det. Men nej jag tycker inte män är bättre. Ur ett samhällsperspektiv så tycker jag att alla är lika värda. Ur mitt privata perspektiv baserad på bara min erfarenhet och den jag blivit tilldelad av andra så tycker jag att kvinnor är bättre än män överlag, bättre medmänniskor, partners osv. Därmed inte sagt att det där är en sanning, för rent logiskt tror jag svin finns bland bägge könen och att de nog jämnar ut sig. Men jag ser kvinnan som det starkare könet.

Nej alla män är absolut inte raka. Däremot finns det många män som tycker att de är det men som inte är det iaf.
    Tror som du att alla sorter finns hos bägge könen.

Grejen var att just i situationerna när dessa eller liknande ord kommit upp har varit i grupper med män som gärna visar en hel del förakt mot kvinnor, du vet ser kvinnan som svagare, lite mindre värd ect. Eftersom min bästis ofta säger att alla kvinnor är horor ( ja jag vet att det låter jävligt illa, det är dock inte så illa som det låter ) I vilket fall dessa andra män som ser ner på kvinnor, tolkar det där så ordagrant och så är genast samtalet igång om hur man håller en kvinna på plats, hur man på bästa sätt knullar dem osv och ja kvinnan skall ju bara ta det. Det är just där som dessa ord och andra liknande då till slut lämnar min väns mun.

För till skillnad från dessa andra män så tycker han inte att hora, slampa osv är något dumt eller fel, han är ingen svartsjuk man och tror inte på att äga någon. Han ser inte ner på kvinnor för fem öre och i hans värld är en kvinna som andra ropar hora/ slampa efter guld värd, det är hans favorit av kvinna, gärna en som är äldre än honom själv. Men de där andra männen de fattar inte det, de läser inte nyanserna alls, utan de kör stenhårt på sitt och tror att han är med dem där, vilket han inte är. Karln har tre döttrar och är det några döttrar som kommer få växa upp i det här landet i en anda av att de har rätt att ligga med vem fan de vill, när de vill för att de vill osv så är det just hans döttrar. För de växer upp med en pappa som på allvar inte skulle säga något dåligt om en kvinna och som inte har minsta behov av att nedvärdera kvinnor.

Det är skitsvårt att förklara det bättre känner jag. I vilket fall många män bara anta att han är som den vad gäller kvinnosyn, sexualitet och ägandebehov och svartsjuka. de behandlar honom där efter och sen får de en näsbränna när han snäpper dem på näsan typ.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-04 18:54:32 följande:
    Har du väl kanske inte, men erkänn att de verkar vara rätt många vackra och trevliga manliga göteborgare som befolkar FL, sedan finns det ju förstås några alldeles oemotståndliga från andra platser i Sverige...Drömmer
    Hmm tja jo alltså det har ju hänt att jag kanske möjligen tänkt att några män verkar ha vackra själar, är trevliga och lite mer manliga än andra män, det får jag ju erkänna Tungan ute

ahhh jag läste, hörde någonstans att folk som bo på öar kan ses som extra heta då och då, lite sådär alltså Drömmer
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-04 19:07:17 följande:
    Lätt att bli hemmablind smile5.gif  
    Du menar så Ja kanske, men alltså få snuskiga ord viskade i örat på göteborgska är fan inte fel asså! Behöver inte ens vara snusk, räcker absolut med bara ord på ren göteborgska i mitt öra typ JOOO och norrländska eller alltså typ från sundsvall omkring och uppåt runt där. Något av de skönaste jag hört är en göteborgare som typ bott uppåt än tio år eller så som snackar, fantastisk mix av göteborgska/ norrländska med melodin från gbg och många norrländska ord och uttryck, helgrymt.
  • HäckHäxan

Blir fortfarande förvirrad när jag ser min egen pressbild och tänker vem fan är det där!

• HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-04 19:02:05 följande:
    Hallå jag är ju inte från Gbg Skrattande
    Vilken del av vårt avlånga land är du ifrån?
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 19:48:55 följande:
    Jag saknar den där läckra bilden på din röv! smile2.gif
    Hittar den fan inte. La dock in ett gäng bilder på mig själv i helkroppstråden igår hahaha bland annat en på baken, fast inte den jag hade som pressbild, för den verkar ju försvunnit helt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!