Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ella Ella fd Melissa upprepar mig här inne då. Jag kan spendera hela dagen på att jaga runt dig här inne och anmäla dig. Det är okej för min del. Fuck off! Sluta spama med din jävla skit!

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-04 12:04:33 följande:
    Din vän träffar bara fjortisar? Tror de att du är hans mamma som ska tala honom till rätta? Skulle inte falla mig in att ringa till en partners bästa vän/mamma (om det inte var en intervention på gång) 

*tar mig för pannan*
    Inte mig heller, möjligen om jag på allvar trott att det fanns fara för liv då kanske.

Men tack för att du tänker fjortis, för så tänkte jag med, fjortis + halvbimbo eller nått sånt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:05:21 följande:
    GAH, jag vill ha en ny dator! Jag blir galen på den jag har. Seg som attan, programmen strular, allt bara strular! Kastar snart ut den genom fönstret!
    Jag vill också ha det. Min har ett helt eget liv den med.

Ibland känner jag att prostitution är en jävligt lockande tanke! 
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:11:35 följande:
    Haha, nej, inte har vi mycket gemensamt nu längre... Obestämd

En yttepytteliten del av mig måste ha hoppats på nån slags försoning efter artikeln, men nä... inte ett ljud från någon av dem. smile4.gif Well, ännu ett bevis på att blod inte är tjockare än vatten.

Tur jag har mina barn, mina kärlekar och alla underbara vänner. Utan det hade jag fan inte orkat. Hjärta
    Hjärta Kram!

Hopp bär man nog alltid med sig även när man lärt sig att inte leva på det och inte låta det styra ens val i livet, men någonstans där inne lyckas ofta ett litet korn av just hopp hålla sig kvar. tror det är mänskligt och jävligt normalt faktiskt.
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 10:58:46 följande:
    Hej häxan! :)
    Jo, sommaren har varit bra...men min mobil försvann och många trevliga bilder med den :(. Och nu har nån j-l kapat mitt kik konto. Så jag gick in här igen för att hitta de som fanns där och informera om det. Personen som har kontot nu verkar veta mycket om mig så det kan bli otrevligt.

Hur är det dig, har du haft en bra sommar?
    Åhhhh just nu tänker jag massor av fula ord. Skrikandes Demon Känns som om det finns risk för att denne kapare möjligen vet massor av saker om andra också, skit också! Great. Precis vad jag kände att jag behövde idag Och nu kan jag inte sluta skratta åt det heller Fy fan alltså.

Jodå de är okej med mig eller det är faktiskt egentligen jävligt bra med mig, saker flyter framåt sakta men säkert och det känns riktigt jävla bra!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-09-04 12:56:13 följande:
    GE DIG!!!!!!!!!
    Det finns redan en uppsjö av trådar för barnvagnsträffar!!!
    Tredje användarnamnet idag. Så jag fortsätter stalka runt och göra high five!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:56:18 följande:
    Jag spelar på lotto! smile2.gif
    Hahahhaha jag hade fått straffavgift på förlusten om jag spelade på lotto. Allvarligt min karma när det gäller spel och kärlek är helt enastående käpprätt åt helvete. Ja kan få folk att fölora sina vinster bara genom att närma mig spelmaskinerna!

Min syster däremot, började spela nått spel förr förra helgen, hon drog ut 1500 och hennes kille 500 inom loppet av två dagar. De la 100 kr var, helt sjuk jävla flax har de där två, jämt.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:58:37 följande:
    *kram*

Ja, helt känslokall vad gäller familjen vill jag ju inte bli. Trots hur de behandlar mig så älskar jag dem. Det kommer aldrig att försvinna.
    Tycker det är bra tänkt, stänga av är aldrig helt bra, tror egentligen de är jävligt osunt och skapar bitterhet på ett helt annat sätt. Bättre att faktiskt ha ont ibland och lappa ihop sig själv.
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 14:33:40 följande:
    Jobbet kanske blivit klart fortare om något gott väntat....hahaha. Det hade funkat med mig i alla fall :)
    hahahahha tror jag säkert.

Tyvärr hade det nog funkat på mig också. Mutor faller liksom väl i min värld.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-04 14:37:14 följande:
    Det tål att diskuteras.. smile2.gif Jag är envis, hänger upp mig på saker, kan vara elak, pain-in-the-ass, grymt löjlig, barnslig etc.. smile2.gif

Men tjena.. JAG skulle bli galen av någon som sms'ade mig så ofta.. och jag har inte adhd.. smile2.gif
    Skulle aldrig komma på tanken att kontakta någons bästa vän eller förälder heller för den delen.. enbart om det handlade om liv eller död i sådana fall...
    Ja då tänker jag inte helt galet heller då. För jag blir sådär ställd liksom, riktigt paff. Två av dem kan jag köpa, då han träffat dem genom mig och det är mina vänner/ bekanta eller vad fan man skall säga. Men de andra bara nä jag fattar inte.

Hade jag varit man och hans bästa vän så är jag helt jävla säker på att de inte hade mailat, men nu är jag kvinna och de tror tydligen att jag funkar som dem eller andra kvinnor då eller nått, fan vet jag, men fel har de iaf!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!