Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-01 21:15:00 följande:
    Att ingen FL-balle varit här än och skrivit.....
    "ja jag spelar skinnflöjt vill ni se...mmmmmm"
    De vågar inte, du är ju här och spelar bäst redan
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:02:21 följande:
    36,7 låter som normal temp va?

Måste hitta kolhydrater.....

Nu har jag skrivit:

Kött
    Fisk
    Fågel
    Lådor och gratänger
    Sallader
    Smörgåsar och annat smått
    Efterrätter
    Matbröd
    Småkakor
    Mjuka kakor
    Julgodis
    Drycker

Saknas något?
    I min värld låter det som gränsen till feber, men så är 36 normalt på mig och 37,5 är närmare döden än livet eller det känns så. Får värk i hela kroppen, hatar feber och huvudvärk.

Vegetariska alternativ till julmat kanske, bara en tanke. Är lite insnöad på vegetarisk då mini tjatar om det jämt och jag suger getpung på att laga vegetariskt, vilket i sin tur är knäppt, för jag gick faktiskt en kurs i det där på gymnasiet men va fan. Mamma tänkt på miljön bla bla, det är bra att äta helt vegetariskt iaf en gång i veckan mamma. Jäkla unge till att snappa upp allt och lära sig allt
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (En kille) skrev 2014-09-01 22:03:17 följande:
    Låter som en heldag Solig
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:03:30 följande:
    Äsch!

Ja de har varit en bra dag, startade den så fint med en kopp kaffe med kompisen så och fick sorterat ut helgens misstag lite, det gjorde gott
  • HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2014-09-01 22:15:06 följande:
    Men kära hjärtanes! Önskar att jag vore en av de där feerna, för då skulle jag svinga mitt trollspö och vips så skulle allt ordna sig för dig. Får väl göra det ända jag kan och skicka ett försök till uppmuntran med orden...ja, vilka jävla ord? Håll ut? Lycka till? Ge inte upp? Ord blir så futtiga, men du får väl suga åt dig av att jag hoppas av bara helsike att det fixar sig på bästa vis.
    Tack {#emotions_dlg.flower} för omtanken

Ger aldrig upp, då hade jag redan varit död och det har jag inga planer alls på, jag älskar att leva. Är en sån där hopplös överlevare. Flört Låter så dumt, men det kan inte hända mig så mycket mer helt enkelt bortsett från att förlora mitt barn, men det är nog alla pärons stora fasa tänker jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:25:16 följande:
    Tänk, jag har alltid sagt att galen är bra Solig

Hmm... får se.

Nu ska jag leta reda på mitt recept på pepparkaka med apelsin och choklad.
    Det lät ruggigt gott faktskt. Jag älskar mjuk pepparkaka/ lingon kaka ( kärt barn har många namn ) Testade massor av recept till jag äntligen fick hittat ett, justerat lite i det och vips så smakade det som den från min barndom som min gammelmormor alltid bakade åt mig, Svea hette hon, hon dog när jag var barn, men jag minns henne så väl, den runda korta kvinna, med sån värme och en sån fri själ som aldrig knäcktes, kvinnan som gick sin egen väg och levde efter att hennes barn växt upp, som lämnade mannen hemma att överleva själv och packade en väska och drog till Tyskland osv. Hon dog av diabetes eller efterverkningarna eller vad tusan man skall säga. Skit samma död är hon och mina minnen är underbara
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:32:02 följande:
    I min värd med, brukar ligga någon stans mellan 36 och 36,2 på kvällen. Och så kommer det sjuksköterskor (särskilt här på FL) som skäller på en när man säger att man har feber vid 37.... "Feber är över 38, innan det KAN man inte må dåligt! Så det så!"

Ja, jag har lite vegetariskt som jag vill dra fram. Ska nog se om jag kan "julifiera" några recept.

Duktig unge du har, tycker jag. Du och hon får väl lära er tillsammans? Som ett litet projekt. Sätt er tillsammans och kolla vilka grönsaker som är i säsong, och leta efter vegetariska recept med såna grönsaker. Gärna från olika länder.

Hörs det att jag är omgiven av matglada ungar? Solig
    Ja det hörs Får nog göra något sådant. Har försökt hitta mitt recept på spenatlasagne, älskar den Och mini älskar spenat så den borde gå hem.

Fick lära mig samma när jag gick omvårdnad och jag sa att det är bullshitt, vid 38 är jag fan döende! Men visst kan jag svara rätt på era prov, inga problem, för jag är ändå sjuk när jag passerar 37 och så enkelt är det.

Hon har en satans moral det barnet. Fast å andra sidan så snackar vi mycket om massor här hemma.

Hände en rolig grej vid läggning idag. Hade nattat, men så fick jag se hennes tingeling klänning och tänkte fan vi testar den för då kan hon ha den på älvkalaset, så jag gick in och tände igen, varpå hon tittade ut under täcket med sitt elektriska blockljus i handen med ett förvånat uttryck. ( tänkte att hmm förvånar mig inte om hon ligger där under täcket och läser en bok, något jag misstänkt lite då och då ) I vilket fall sa inget, frågade bara om hon ville prova klänningen bara så jag visste om den passade, vi testade den, den är lite trång tyckte hon. Oki jaha, nattens på dig igen då, sov gott. Släkte, gick ut, dörren står lite öppen. Maaaamma, jag måste berätta något och du kommer bli arg ropar hon ynkligt med tårar i rösten, tänder igen och går in. Okej vad måste du berätta. Joo mamma det ligger en bok under täcket ( rinnande tårar ) så nu kommer du vara jättearg. Varpå jag försöker hålla minnen för att inte asgarva rakt ut. Älskling jag är inte arg, tarr bort boken, kom nu och lägg dig under täcket och sov. Men mamma jag gjorde ju fel och kände att jag måste berätta det. Älskade onge, du är bäst i hela världen och ja det är fel, samtidigt är det helt rätt att berätta och jag är inte ens nästan arg på dig, jag mest bara älskar dig. Sov nu så gott så ses vi imorgon. Mamma det hjälper mig att somna när jag ligger sådär och läser. Det är helt okej, vi lägger dig tidigare hädanefter så kan du ligga en stund under ditt täcke och läsa hjärtat, det är okej och man får det, så vi planerar in det i kvällsrutinen bara okej. Okej mamma, glöm nu inte skriva upp det då så du kan sätta alarm på telefonen om det så vi inte glömmer. Sköne unge, flashback rakt ner i barndomen för min del. Såg mig själv, mitt täcke, min insmugglade ficklampa och mina böcker. Fanns inte ens chans att jag kunde bli arg, inte ens lite irriterad mest full i skratt bara fast jag ju fick bita ihop det lite och försöka se seriöst ut. Men lusten att ta henne i famn och dansa runt lite i rummet var stor
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:36:12 följande:
    =) 

Låter som en bra gammelmormor. Min mormor var sån också, trots alla motgångar så LEVDE hon mer än någon annan jag någonsin känt. Min mormor dog för 8 år sen, jag var 21, hon var 90 (!). 
    Åh härligt, inte att hon dog, men att hon fick vara med så länge Hjärta
  • HäckHäxan
    Anonym (En kille) skrev 2014-09-01 22:50:16 följande:
    Unge Solig

Arlas spenatlasagne är bra, både om man "fuskar" och om man gör ostsåsen själv.
    Får hoppa in där och kolla en dag och testa den då, vart grymt sugen länge nu
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-01 22:58:14 följande:
    Hö det var värst! smile2.gif Här är jag och försöker uppträda respektabelt och du tar sats som ingen annan och bara gapar efter mig... smile2.gif
    Skulle jag inte spotta ut satsen menar du Drömmer Crap!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 23:38:47 följande:
    Epic fail! Stoppade ned en sked full av kakao i makaronerna! 
    hahahahhahahhaha Blä!!!!

Mitt ex hade en idiotisk grej för sig, han flyttade runt kryddorna i kryddhyllan ovanför fläkten, han tyckte att jag hade kontrollbehov för de var i alfabetisk ordning. Han hade absolut rätt, hade ett stort kontrollbehov. Skit samma den dumma jävlen möblerade runt där en morgon. Blev eftermiddag och jag lagar köttfärssås, vi bägge är helt galna i svart peppar, tar svartpepparen, jag behöver ju inte kolla, vet ju att den är den tredje från slutet av edersta hylla liksom, öppnar häller ner, plastlocket med hål i lossnar och jag känner hela jävla köket fyllas av lukten av kardemumma! Försökte fiska upp så mkt jag kunde med en sked, men det var kört. Karln kom hem jag dukade fram och maten var klar när han kom. Själv hade jag en macka på min tallrik. Han hällde upp började äta och bara va fan det smakar ju bullar. Ja enjoy din jävla dåre och skyll dig själv. Är det kanske möjligt att jag kan få behålla mitt jävla kontrollbehov över kryddhyllan nu, jag menar det är ju inte så att du vet hur en spis fungerar iaf?? Skrattande Han gjorde aldrig om det. Dock tränade vi med lite andra saker jag var helt insnöad på men högst varierade resultat haha
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!