Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

*borde äta*

Var duktig och kokade ägg idag igen, de ligger och väntar i köket......

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:31:51 följande:
    Är det vanligt med ADHD och vänsterhänt?
    Jag har ett vagt minne om att jag läst något om det där någonstans, att det kan finnas en högre % som är vänsterhänta men jag vågar inte svära på att det är så. och jag minns inte om det var för bara män eller om det gällde bägge könen.

Själv är jag dubbelhänt, har däremot alltid skrivit med höger, men kunde skriva med vänster också bara inte lika bra, men brukade träna på det för att bevara förmågan. Nu gör dock min skada att jag inte alls kan använda vänster på samma sätt och DET STÖR MIG ENORMT!

Man blir lite bortskämd när man kan vispa och röra och ha sig med bägge händer samtidigt när man lagar mat och sånt där
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-01 13:33:52 följande:
    Humor är visst väldigt bra när man ska charma damer! Sen blir det lite som dom där ryska dockorna som har en docka i sig osv...ja där står jag i paketet med paketet...ja mer snöre att dra i...fast som en tross. smile2.gif
    Humor är bra alltid tycker jag. Jag tror dock det är lättare för en man att charma en kvinna med humor än tvärtom. Eller så har jag bara otur när jag låter min störda humor flöda, det kan vara så, absolut

Åh en tamp, en alldeles egen repstump, vilken gåva Hjärta *halleluja*
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:34:34 följande:
    Ut på Powerwalk då, påbörjar min diet idag. Får se vart det hamnar
    Ha en skön promenad! Tänk livsstil, en förändring i livsstil och inte diet
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:38:42 följande:
    ÄR DU OCKSÅ DUBBELHÄNT!!!! Va det när jag var liten men det växte bort. Jag kunde använda båda hjärnhalvorna samtidigt. Typ skrev baklänges med höger och framlänges med vänster. Idag är jag bara vänsterhänt
    Coolt!

Jag tror att man har kvar sina förmågor om man odlar dem, alltså medvetet försöker bevara dem.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-01 13:40:48 följande:
    Är du också liten och röd? smile5.gifsmile9.gif

Kaaaaboom, poäng på den alltså!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 13:37:24 följande:
    Solig De orden ligger väldigt nära varandra.

Jupp, julkokbok. Vem vet, du kanske får den =P
    Hade vart kul. Fast jag är sån där tråkig som inte lagar ihjäl mig på mat till jul. Får jag köttbullar, rödbetssallad och mina coca cola kokta julskinka så är jag nöjd typ

En gång älskade jag julen, att laga, fixa, pynta och dona. Det gav mig glädje och kraft. Sen dog lite folk jag älskade och julen blev ett tillfälle då man kände saknad över de man förlorat som inte längre fanns med. Jag har inte hittat tillbaka till glädjen med julen eller med någon högtid alls. Påsken är svår den med för min del.

Jag försöker skärpa mig och liksom tänka att jag skall vara så jävla bra och duktig, men det är svårt utan att känna glädjen och värmen. Sen spenderar jag ju en hel del av mina högtider själv när min dotter är hos sin pappa. Så hon får iaf en normal jul där då Är hon inte hemma så kör jag stenhårt på att ligga på soffan och försöka tänka bort dagen och mig själv och världen i övrigt!
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:40:46 följande:
    Jag har sysslat med fitness i 16 år men efter diskbråcken kan jag inte träna lika hårt. Så har förlorat massor tyvärr
    Aj fan, ja då blir det verkligen ett gissel. Hårt det där.

Jag har varit kort och tjock i massor av år, it works for me
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-01 13:43:29 följande:
    Vissa är bara idioter.. idioter som tyvärr kan reproducera sig..
    Jag blockar de jag tycker är för äckliga... En del måste ju ha allvarliga störningar... smile9.gif
    Alltså jag har funnits här inne i en jävla massa år, men jag vet inte hur man blockerar någon I vintras fick jag lärt mig hur man skickar bilder via mail eller länkar till sitt galler om så i en hemlig låst mapp. Dock minns jag ju inte längre hur man gör eftersom jag tagit bort alla foton.

Det enda jag skulle vilja och jag har fråga FL i deras tråd med värdar men inte fått svar, är om det finns någon möjlighet att kunna få filmerna som finns på min dotter här inne. Det är nämligen de enda filmerna som finns på henne, alla andra är förlorade, så jag hade så gärna velat ha de där få filmerna på henne som mini. Allt på min dotter från hon föddes till hon var strax efter 2 är förlorat för alltid. Allt på henne från 2-4 sitter fast i en dator jag inte får igång för den inte gå att ladda, så jag behöver ju antingen ett fullt batteri att sätta i den och flytta över det eller en dockningsstation av något slag som jag kan sätta hårddisken i och flytta över till min externa disk. Jag har dock inte kunskapen till allt det där alls. Men jag hade väldigt gärna velat veta om FL kan spara ner mina filmer och typ bränna ut dem eller maila dem eller ja något. Om det är teknisk omöjligt så får jag leva med det och därmed också fortsätta att absolut hela tiden tänka på vad jag skriver och vara allmänt lam och mild och blid här inne, så min användare inte blir avstängd och försvinner.
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 13:49:25 följande:
    Så länge man trivs i sig själv. Skönhet handlar om utstrålning anser jag. jaja jag vet... lite bögigt sagt.
    Nå jag gillar mig som jag är och det där med att vara någon skönhet lämnar jag åt andra som tycker att det är viktigt med yta och sånt. Inget fel i det alls, det är bara inte min grej

De saker jag inte alltid gillar kan jag inte göra något åt, som tex skador och ärr och annat man fötts med osv.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!