Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-01 13:55:30 följande:
    Hm, inget fel på att vara kort smile8.gif Jag vinner, jag är kortast. Fast egentligen är jag ten feet tall!
    One dorf told another one........

Nå mitt alter ego är i vart fall 180, så är det bara!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-01 13:57:13 följande:
    Måste säga det pirrar lite i magen när man har en väldigt snygg tapetserare här hemma smile5.gif Ska jag bjuda på kaffe kanske? 
    Sätt på kaffe och sen säger du lite i förbigående att det finns kaffe om du vill ha, säger han nej, så fråga om han vill ha en kopp te
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (En kille) skrev 2014-09-01 13:58:45 följande:
    köttbullar, rödbetssallad, cocacola-skinka.... *skriver för brinnande livet*

Ja, det tog ett tag att hitta tillbaka, faktiskt så tog det mellan 2004 och 2009. Förvisso bara fem år, eller 6 jular, för att vara noga. Det bästa är att släppa på pretentionerna, göra det man tycker är roligt och bara slappna av. Att ha huset fullt med hundar och ungar och fan och hans moster hjälper också Solig 
    Måste ändå vara skönt att ha hittat tillbaka känner jag. Hjärta

Ja allt runt omkring spelar ju såklart in. Jag har varit själv, levt själv och är fortfarande själv ända sen min värld fullkomligt ramlade ihop och jag med den.
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 16:00:21 följande:

Jaha nu har big brother skiten börjat

Jag ser inte på tv så sånt har jag noll koll på.
  • HäckHäxan

Trött! Sömnbrist och fucked up inre liv tar ut sin rätt. Obestämd

Har dock lyckats steka upp de där jävla kotletterna och åt en och WOW jag har fan lyckats steka en som inte blev torr och seg som en skosula! *gör vågen åt mig själv* De andra har fått puttra på spisen.

Har ont i min kropp också som extra plus, ett badkar hade suttit jävligt fint. Jag kanske skall ta och flytta från det här huset och in i en lägenhet med badkar.... Plus minus, plus minus plus och minus.......

Fryser också, sådär så jag hade kunnat tänka mig att tända 50 värmeljus och krypa ner under en filt, om jag hade vågat ha några 50 ljus tända vill säga.

Fick till slut ätit också beställde arabisk frukost mitt namn på det hela, en form av äggröra, har ett namn tror det börjar på A på arabiska, skit samma gött är det och jag orkade hälften. Tydligen har jag gått ner i vikt också, det kommenterar alla jävla jag möter Obestämd till och med kompisen som ser mig flera gånger i veckan sa det i morse när hon lämnade hunden här. Jeansen är förstora också kom jag på idag när jag visst glömde knäppa upp dem innan jag gick på toa och bara drog ner dem. Hjärnan har känts förvirrad halva dagen, vet inte om jag glömde concertan i morse i så fall så har jag lyckats vifta ner den på golvet eller nått, så jag gissar att dammsugaren kommer äta upp den i veckan. 2 ½ timmes sömn.

Inte nog med det så har FL fittat bort filmerna på min dotter som jag nämnde tidigare idag, känner mig genuint jävla ledsen över det, lite så jag vill krypa ihop till en boll någonstans. Har försökt att inte tänka på det under dagen men nu kom det minnet tillbaka, tack liksom!

Nå skit samma ongen är äntligen hemma, jag kan börja min strid med rutiner igen bara för att tappa dem om 2 v men ändå Hade glömt betala mina räkningar också, så det har jag också fått gjort idag. Hur i helvete kan jag minnas de mest menlösa och underliga saker men glömma det där Jo så kom det en kalas inbjudan till mini idag också, Älvfest, va fan, det hade jag velat gå på, jag älskar älvor och feer. Synd det är så kort varsel bara, för det är till helgen den 6:e och jag lär inte komma iväg någonstans eller hinna beställa något från nätet Får rota runt och se vad jag kan hitta. Jo jag har någon form av möte med vården imorgon kl 11, sms påminnelse, men vart har jag ingen aning om, så det kan jag inte gå på, så jävla dumt när det inte står vart iaf när man är involverad i mer än bara en instans *suck* Så där kommer jag ju få faktura på uteblivet besök och jag har verkligen försökt knäcka vart det är i två dagar nu, men nej, kommer inte på det. Gissar att det är dietisten och då är jag körd ändå, lite svårt att hitta någon som kan köra imorgon.

Försöker ladda upp mig själv lite med musik, längtar efter choklad, det finns det såklart ingen hemma, äckliga chips, dricka och annat, men ingen choklad.

Funderar på om man kan kolla med ett stycke pappa om han kan köra till kalaset i helgen eller om jag skall ge fan idet. Hatar be honom om saker *blä* Räcker jag vart tvungen att be om hjälp med minis cykel när det var krångel. Nä jag får se om någon annan kan köra, kanske fick kompisens dotter också inbjudan, får kolla imorgon.

Hoppas alla haft en bra dag. trots allt knas så har jag haft en bra dag och garvat mycket, och absolut åt min totala okunnighet gällande datorer. Den börjar inte brinna då om jag stoppar i strömkabeln utan batteri i Fy fan vad hjärndöd jag är ibland Tack babe Kyss Hjärta 

• HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-01 19:45:05 följande:
    Jag är väl inte speciellt musikalisk heller , spelade piano i 7 år men  duger nog bara till husbehov. Saxofon vill jag kunna spela , Lily was here tex. 
    Jaaaa saxofon, sjukt grymt!

Nå jag kan inte spela något instrument alls, en gång i tiden kunde jag sjunga, men den rösten har jag fittat bort helt själv, grattis till mig!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 15:27:42 följande:
    Du kanske skulle vara med jäntan istället för att skicka henne till hennes pappa?

Nej, jag vet att det inte är så lätt. Det är många som inte tycker om eller orkar med julen. 
    Hade gärna velat det. Samtidigt så har hon rätt till bägge sina familjer och att fira med bägge så att säga. Det är inget vi tjafsar om heller, dela storhelger och sånt har alltid funkat. Inget jag tänker börja tjata om heller. Jag vet att jag får förtur de år min mamma är nere och vi firar större, på samma sätt kan han absolut få min om hans släkt kommer till dem, det har liksom inte varit något bekymmer, eller så har hon varit här på morgonen och sen käkat lunch med mig och mina syskon och så har hennes pappa hämtat henne efter lunchen eller tvärtom. Innan hans sambo fick nått jävla psykbryt eller vad hon nu fick, så var de ju här och firade minis födelsedag också, så vi alla firade ihop. Det går dock inte längre, jag vägrar ha med människan att göra mer än nödvändigt, hon la den ribban själv och konsekvensen får hon således bära helt jävla själv också. Ödslar inte energi på små menlösa människor.

Jag tycker ju egentligen om julen, alltså jag älskar den, i hela mitt liv har jag gjort det. Hänga med familjen och bara ha det bäst, värmen, närheten ja hela alltet. Men min själ blöder varje år, har fortfarande inte vant mig vid att min moster, morbror och min kusin ( bror ) inte längre finns med. Jag hör dem fortfarande inom mig, kanske gör man det alltid även om man lär sig leva med saker och ting. Det är för mig fortfarande ofattbart att min kusin, min vapenbroder, min brorsa är borta. Hans standard svar på alla problem och bekymmer, de löser saj Och märkligt nog så gjorde det det nästan jämt. Jag saknar det panikartade samtalet ett par minuter innan 12 på natten på min födelsedag, standard och rutin, han glömde alltid av mig och kom på det strax innan dygnet tog slut, var aldrig någon ide att lägga sig fören dess Solig

I vilket fall, efter jag blev utbränd så går jag inte energin att räcka ut, jag kan inte pressa mig som förr, tål inte stress som förr och går fortare i taket. Förr hade jag aldrig det problemet, körde fullt ös medvetslös och sen sket jag i medvetslös för jag bara vägrade och körde på lite till. Det som är jag idag är en mycket vekare, svagare variant av vad jag en gång var. JAG HATAR DET! DJUPT, INNERLIGT! Detta svaga menlösa som idag är jag. Sen rent logiskt vet jag att jag är starkare på ett helt annat sätt. Men vart är min energi, den där som alltid fick mig att fan få gjort det jag skulle, som fick mig att slita röv, slåss, strida och få ihop allt. *boff* borta. Jag blir stum varje gång någon kallar mig stark, gissar att vi ser på mig med helt olika glasögon, kanske tur det

Nä det får blir soffan och Buffy, känner hur jag börjar slå över och bli totalt piggelin igen, ändå känner jag innerst inne att det varit alldeles för lite sömn några veckor nu. Måste jämna ut det lite.
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-01 16:55:09 följande:
    Playboy Tv kör nått liknande som heter "foursome" som är bra bättre Flört
    hahaha en perverterad del av min hjärna kände sig tilltalad av tanken Tungan ute
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-09-01 17:48:17 följande:
    Du äger åtminstone en TV smile9.gif
    Japp, en platt en dessutom, det trodde jag skulle dröja längre innan jag gjorde. haha.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-01 21:11:23 följande:
    Om man gör en julkokbok....... vad ska man du ha med för kategorier? För nu tänker jag göra en! Solig

*me might be crazy*
    Galen absolut Galen är bra! Och hör sen!

Hmm, kallskuret, varm mat, bullar/ kakor, godis. Bröd, vegetariskt kanske? Eller om du delar upp det i förrätter, huvudmål osv eller kanske mixar bägge delar
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!