Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Nå mitt alter ego är i vart fall 180, så är det bara!
Jaha nu har big brother skiten börjat
Trött! Sömnbrist och fucked up inre liv tar ut sin rätt.
Har dock lyckats steka upp de där jävla kotletterna och åt en och WOW jag har fan lyckats steka en som inte blev torr och seg som en skosula! *gör vågen åt mig själv* De andra har fått puttra på spisen.
Har ont i min kropp också som extra plus, ett badkar hade suttit jävligt fint. Jag kanske skall ta och flytta från det här huset och in i en lägenhet med badkar.... Plus minus, plus minus plus och minus.......
Fryser också, sådär så jag hade kunnat tänka mig att tända 50 värmeljus och krypa ner under en filt, om jag hade vågat ha några 50 ljus tända vill säga.
Fick till slut ätit också beställde arabisk frukost mitt namn på det hela, en form av äggröra, har ett namn tror det börjar på A på arabiska, skit samma gött är det och jag orkade hälften. Tydligen har jag gått ner i vikt också, det kommenterar alla jävla jag möter till och med kompisen som ser mig flera gånger i veckan sa det i morse när hon lämnade hunden här. Jeansen är förstora också kom jag på idag när jag visst glömde knäppa upp dem innan jag gick på toa och bara drog ner dem. Hjärnan har känts förvirrad halva dagen, vet inte om jag glömde concertan i morse i så fall så har jag lyckats vifta ner den på golvet eller nått, så jag gissar att dammsugaren kommer äta upp den i veckan. 2 ½ timmes sömn.
Inte nog med det så har FL fittat bort filmerna på min dotter som jag nämnde tidigare idag, känner mig genuint jävla ledsen över det, lite så jag vill krypa ihop till en boll någonstans. Har försökt att inte tänka på det under dagen men nu kom det minnet tillbaka, tack liksom!
Nå skit samma ongen är äntligen hemma, jag kan börja min strid med rutiner igen bara för att tappa dem om 2 v men ändå Hade glömt betala mina räkningar också, så det har jag också fått gjort idag. Hur i helvete kan jag minnas de mest menlösa och underliga saker men glömma det där Jo så kom det en kalas inbjudan till mini idag också, Älvfest, va fan, det hade jag velat gå på, jag älskar älvor och feer. Synd det är så kort varsel bara, för det är till helgen den 6:e och jag lär inte komma iväg någonstans eller hinna beställa något från nätet Får rota runt och se vad jag kan hitta. Jo jag har någon form av möte med vården imorgon kl 11, sms påminnelse, men vart har jag ingen aning om, så det kan jag inte gå på, så jävla dumt när det inte står vart iaf när man är involverad i mer än bara en instans *suck* Så där kommer jag ju få faktura på uteblivet besök och jag har verkligen försökt knäcka vart det är i två dagar nu, men nej, kommer inte på det. Gissar att det är dietisten och då är jag körd ändå, lite svårt att hitta någon som kan köra imorgon.
Försöker ladda upp mig själv lite med musik, längtar efter choklad, det finns det såklart ingen hemma, äckliga chips, dricka och annat, men ingen choklad.
Funderar på om man kan kolla med ett stycke pappa om han kan köra till kalaset i helgen eller om jag skall ge fan idet. Hatar be honom om saker *blä* Räcker jag vart tvungen att be om hjälp med minis cykel när det var krångel. Nä jag får se om någon annan kan köra, kanske fick kompisens dotter också inbjudan, får kolla imorgon.
Hoppas alla haft en bra dag. trots allt knas så har jag haft en bra dag och garvat mycket, och absolut åt min totala okunnighet gällande datorer. Den börjar inte brinna då om jag stoppar i strömkabeln utan batteri i Fy fan vad hjärndöd jag är ibland Tack babe