• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-29 18:30:03 följande:
    Nästan, fast inte riktigt ändå. 
    Nej, inte riktigt. 

Aj, min hand gör ont Gråter
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 19:30:11 följande:
    Hoppas det går över. Hade några infallsvinklar men vågade inte riktigt...tänkte svårt att hantera ifall du hade mycket ont, nepp nu börjar jag iaf. Sorry...ta hand om dig!
    Solig No worries, snavade på en hund (hemmet är fan invaderat av hundar och ungar) och tog emot mig med handen. Är mer förvånad att vardagsrumsbordet höll Förvånad
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:31:52 följande:
    Jag har det ändå värre! Jag har fått hjärnförstoppning Gråter
    Plockade in disk i maskinen, gick ifrån i högst två minuter, kom tillbaka och ställer glatt in all den skitiga disken i skåpen. Jag blir så trött ibland.
    Lol, professorn in the house =P Jag är proffs på sånt.

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee

VARFÖR blir det alltid sync drag när jag klipper i GoT för?

Grrr, morr, arrrrg, woff!

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:46:34 följande:
    Suck, lösningen blir att diska allt i skåpen. QQ
    Jag lider med dig.

Jag vet en viss ung herre (tror han var 12 i rappet) som ADBSOLUT hade diskat allt innan han ställde in det i skåpet. Allt utom baksidan. Och inuti. Och vi hade ingen diskmaskin....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:54:03 följande:
    En fjärr till ytterdörren vill jag ha! Så nice att inte behöva rota igenom en gigantisk väska efter nyckelknippan varje gång man kommer släpandes på matkassarna. En liten behändig fjärrkontroll i byxfickan eller för vissa i BHn Drömmer
    Kanske skulle fixa hundlucka som ytterdörr? Det finns ju sånna som låser upp sig när hunden (och halsbandet) kommer i närheten. Tror det finns sånna kattluckor också, men en kattlucka kommer jag inte igenom.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:56:02 följande:
    Om man är tillräckligt övertygande så kan det ju gå.
    Gissa vems om fick diska om allt Skrikandes
  • Aniiee

Man måste älska familjen.

Brorsan: "Får jag låna ditt pokerkonto? Jag kommer inte in på mitt, orka krångla."
    Jag: "Sure. Spela inte upp alla pengarna." (är inte så brydd eg. Det är bara 40 dollar)

2 timmar senare:

Brorsan: "Nu har du inga pengar kvar på pokerkontot."
    Jag: (för jag vet att "inga" kan betyda allt mellan 0 och 40 dollar): "Ha, hjur mycket blev det kvar då?"
    Brorsan: " 4 cent."

Skratta eller gråta eller bara spärra datorn så ingen någonsin kan använda den igen?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 20:57:30 följande:
    Cracka hans konto och spela upp hans peningar. An eye for an eye...
    Äh, han kär få ordning på sitt konto (misstänker tillfällig minneskollaps i lösenordsbanken i huvudet på honom). Han får vacker sätta in lite av sin gigantiska lön på mitt pokerkonto.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-29 21:48:06 följande:

Var duktig och gick till gymmet.. lyfte vikter och det gick bra. Tills jag skulle köra benpress, då höll jag på att kantra..

R höll på att skratta sug fördärvad.. Kunde knappt lyfta kaffemuggen förut utan att börja darra om armarna..

Nu har jag moffat i mig tacos och brett ut mig i soffan..

Duktig du är! Jag borde också gå till gymmet, men jag hatar gym.
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-08-29 22:07:30 följande:
    Det är ju den lilla detaljen som kommer i vägen hela tiden..
    Får anlägga hemmagym. Hemmagymet här består för tillfället av.... tre hantlar, ett wii, ett kinekt och tre hundar. Rätt rolig träning, iofs.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!