• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aj....... ryggen krånglar..... oj.... datorn krånglar..... YAOI!

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-27 14:57:29 följande:

Mannen bortrest ett par dagar och jag får ta ut min frustration på lite ramar och möbler...

Fint! Den ramen skulle passa utmärkt till mitt pussel Solig Samma blåa färg som dörren i pusslet.
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-08-27 15:36:22 följande:

Vilken anime figur föreställer den här tjejen:

?

Det är ingen animefigur per se, det är Cammy ur Street Fighter.
  • Aniiee

Vad är det med folk som ojar sig för julen redan? Det är fan bara augusti än så länge!

Sen har jag nog en sån där dag att alla andras ångest över skitsaker retar mig något så oändligt. Ångest över att sitta ensam på julen? SITT INTE ENSAM DÅ FÖR FAN! GÖR NÅT!

Sorry. It's just one of those days.....

Jag ska göra en TS om spel istället, så blir jag kanske på bättre humör.

• Aniiee
    lille Birger skrev 2014-08-27 15:59:02 följande:
    High Five Aniiee!

Solig Jag har reda på mina tv-spel =P
  • Aniiee

Gah!

"jag är så dutti och äter så lite och har så bra ekonomi och alla andra är dumma i huvudet som köper bra saker för dyra pengar när jag köper skitsaker förbilliga pengar och så har jag typ ingen matbudget för jag äter så lite. Titta vad lite jag äter: en omelett."

En stund senare: Det blev TVÅ omeletter, titta vad lite jag äter, visst är jag dutti?"

*Aniiee fortsätter störa sig på folk*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-27 16:15:16 följande:
    Det finns vissa som verkar leva för julen, handlar julklappar i juni etc. Själv har jag alltid varit en Grinch, visst kan det vara mysigt att sitta med en glögg och titta på snön som faller, men julafton kunde lika gärna vara vilken dag på vinterhalvåret som helst för min del. Brukar jobba för att slippa hysterin. När det fanns mindre barn hemma var jag så illa tvungen att fira.
    Båda hållen är lika illa......

*går in i premiere pro nynnades på good king wenceslas (som inte går att uttala....)*
  • Aniiee

Vad tycker ni, ska jag posta en ny rant på youtube eller ska jag låta bli?

• Aniiee

Jag... tror jag precis skrev rent ut hur jäkla elak jag är....

8 points For making me laugh at the girls (when people are scared and I?m not, I laugh)

• Aniiee
    Knall skrev 2014-08-27 18:46:18 följande:
    Jag gick! Och fick vända vid tågbytet då värdinnan blivit akut sjuk i något som genererar kräkningar...

Nu måste jag ju laga mat själv.. är vrålhungrig... bah!
    Ajdå. Inte bra.

Ät en brödbit medan du lagar kyckling. Eller vänta. Det var det kanske jag som skulle.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!