-
Säkert. Minst 20. Tar ungefär 69 timmar att varva WoW en gång.Smecker skrev 2014-08-24 00:11:42 följande:Då har du säkert varvat det flera gånger.
-
Tycker inte om FPS:er. De är derpy.....Smecker skrev 2014-08-24 00:15:15 följande:Det var länge. Jag varvade counter-strike på 43 minuter.
Jag har ett projekt på gång där jag tänkte spela 10% (av avarage speltid) av alla spel jag har och slänga upp på tuben. Det skulle vara kul. Kan kalla det.... Aniiee plays 10%. -
Men, igen!
-
Ät matKnall skrev 2014-08-24 00:33:32 följande:
Ute på stadsfest... Börjar bli trött och hungrig.. den äldste i sällskapet (45 år) är den som är mest pigg och igång..?
-
Tror det är vädret. Klockan var ingenting vid 14, när det bara var lite halvmolnigt och hyfsat ljust. Nu är det kväll. För det är typ kolmörkt ute..... och regn.DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-24 14:30:55 följande:
Jag har verkligen reflekterat på en sak och undrar således är det bara jag eller?
Kollar jag på klockan och den visar 14.20 då tycker jag "jaha vafan är det inte mer eller det var inte så mycke" men däremot är klockan 14.25 så kryper liksom kvällen på en och det känns som dagen är slut....
Så gott folk lider vi lika eller bara jag som lider av något?
-
Datorn ominstallerad. Nu ska jag bara fylla den med alla mina program igen....... kommer ta hela dagen. Minst.
-
Äsch! FL måste göra något åt det där. Det mer logiska vore ju att om man inte kryssar i något så postar den under nicket. (så får folk skylla sig själva om de inte tänker sig för.....)
-
Det gick inte på nya sidan heller, förns igår eller förrgår (minns inte riktigt....) Den tvingade.DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-24 15:44:41 följande:Mest logiskt var det på gamla sidan att det inte gick att posta utan att välja. Men jag tycker att det är lite underhållande faktiskt...men det är jag det.
-
Så, och nu tar vi en till BSoD!
TTFN! TaTa For Now!
-
Yay! 20 doftljus!