• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-29 13:49:37 följande:
    Go ahead! Glöm inte att stava dåligt och att inleda konversationer med; "är du kåt?" "Tja! knulla?" Eller; "vill du se en stor härlig kuk?"

De är så fantastiskt kreativa, de små liven =P
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-29 13:51:44 följande:
    Oh! My! God!

Jävligt trist när man ska försöka fixa sminket. ..
    Sminket? Det fixar jag i sömnen. Ser ju ut därefter också...... De fem gånger per år jag använder smink.
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee

Men! FL! FIXA!!!!!!

• Aniiee

Haha, man får ju jättebra material till yaoi i den här tråden.

*går och skriver yaoi om djävulen och hans högerhand.....*

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 14:35:21 följande:

Jaaaaaa jag hittade fästerna.

Undra nu vart mina borrmaskiner är eller om jag lånat ut alla tre. Hmm....

Nåja stången måste inte upp precis nu så de löser väl sig. Får satsa på att slutföra sorterandet i badrummet först! Fokusera!

Känner mig hungrig vilket osökt får mig att tänka på mina kotletter. Så snälla tips på hur fan man steker den. Kan man typ steka upp dem och sen låta den puttra i vatten i pannan så de blir klara men inte torra? Funkar på kycklingfilé iaf.

Det kan man göra. Eller så steker man inte så länge, hög värme, max en minut på varje sida och sedan upp på en tallrik/skärbräda, då de får vila. Gör man sås i stekpannan kan man lägga ned kotletterna i den och låta puttra med ett par minuter.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 16:26:22 följande:
    Tack

Får steka upp dem sen då. Nu blev jag proppmätt på mina rostade mackor, koma!!!
    =) Rostade mackor..... med nutella *drömmer och blir illamående samtidigt*
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 16:27:43 följande:
    Jag hade gärna läst den sen. Häftigt att en sån liten fan kan vara inspirerande
    Var väl mer bantern i tråden som var inspirerande =P

Får väl se om någon får läsa.
  • Aniiee

Mitt nya doftljus luktar ljuvligt...... *drömmer mig bort till tropisk ö*

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 17:31:52 följande:
    Nä fy för varm macka med choklad på, har aldrig förstått det goda med det och då älskade jag ändå nutella som barn eller Pitt som det hette på den tiden min pappa alltid tog med det från tyskland. Idag kan jag inte äta det kanske 1-2 gånger om året på nån skiva barkis eller rostbröd men då får jag fan vara godissugen och inte hungrig.
    Jag är en sucker för nutella..... trots att jag egentligen är allergisk =/ MEn helt klar godis, inte mat.
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 17:33:32 följande:
    Tuttifrutti
    Nä, Pineapple Vanilla =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 18:20:47 följande:
    Har vi något ord för banter i svenskan? Det enda jag kan komma på är fyndig, men det är ju inte samma sak...
    Inte vad jag kommer på. Munhuggande, kanske.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-29 18:25:04 följande:
    Meh! Är jag den enda som inte får kukbilder?!? 
    Jag har inte fått nån heller. Eller ens några, någonsin, på FL. Kanske är för att killarna här tror att jag är flata. Det är jag inte.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!