• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nej, jag ska ta och klistra ihop Ned Starks historia innan jag går och lägger mig.

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 01:54:19 följande:
    Jag gillar den karaktären. Men varför sitter du och gör sånt?
    Därför att jag alltid tyckt att GoT är plottrig och väl onödigt upphackad. Alla ska alltid vara med i alla avsnitt, när de hellre kunde ägnat ett avsnitt åt fyra karaktärer och ett annat avsnitt åt fyra till osv. Minns att jag störde mig särskilt mycket på det i nåt avsnitt. Nej, jag vill se HELA Neds story på en gång, och sen HELA Catelyns och sen HELA..... och så vill jag lära mig videoredigering och sånt bättre.

Men, upptäckte just att jag får börja om från början nu (skit också) för delar av Neds klipp var horribelt och oåterkalleligt ur synk...... Sex timmar arbete (två avsnitt isärklippta med allt jobb det innebär) i papperskorgen.

Yatta! Solig
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 03:09:21 följande:
    Åh där hade något åkt i väggen för min del eller vrålat ett helvetes jävla skit bla bla morr fräs bla bla bla

och sen hade jag börjat asgarva, för det är sååå typiskt att sånt händer mig, att det går fel och blir galet och åt helvete, så då skrattar jag, det bara bubblar upp inom mig

Hoppas du får till det iaf. Jag förstår bara inte hur du kan klippa/ klistra Neds historia som enhet av avsnitt där många andra varit med om, alltså hur man få alla de där små ihop klistrade klippen att visa helheten Ned.

Nå jag gillar serien. Är lite sugen på att läsa om böckerna, men har inte bestämt mig.
    Du får väl avgöra, jag kan ge dig et avsnitt när jag är klar med ett. Gjorde en bit av Catelyns, för att kolla kvaliteten, men tyvärr slängde jag den igen. 

Läs böckerna, du kan alltid ta de som ljudbok (för första boken bara är ju tjock som hela Ringen-triologin.
  • Aniiee

Miaow........

• Aniiee

Slänger ut en helt ovidkommande fråga:

Frida och Jonna
    Frida och Elina
    eller
    Frida och något helt annat?

*skriver yuri*

• Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-30 21:16:21 följande:
    Frida och FRIDA? Originellt med två av samma samma?
    Och extrem rörigt i text. Hade det varit en film eller något annat visuellt media så, varför inte Solig
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 21:35:27 följande:
    Frida och Joanna känns rätt för min del då! Så jag väljer helt enkelt ett alternativ du inte ens nämnt
    Funderade också på Joanna/Johanna lite. Kanske blir det.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 21:40:50 följande:
    Ditt val ju, det kändes bara rätt i min skalle.

Förresten så älskar jag din sidfot!
    Men det känns lite rätt att de har olika långa namn. Alltid, faktiskt, i mitt huvud

Jag med =P Det är ett citat av någon..... en författare, vilken minns jag inte.

Din egen sidfot är inte så dum den heller Demon
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-08-30 22:22:13 följande:

Ja se på fan, här har jag bestämt mig för att bli en ~friluftsmänniska~ och måste beställa kläder så jag kan vara utomhus och hajka och ta in naturens alla härligheter. Vad har jag gett mig in på?

All lycka till dig. Ta en fjälltur!
    Knall skrev 2014-08-30 22:24:40 följande:
    Olagliga svampar?
    FörvånadDrömmer
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 23:40:12 följande:

Halva lilla byhålan är nog i öltältet och festar och här sitter jag liksom

Vad gör jag här, varför är jag inte där Drömmer 

För jag är en tråkig människa såklart...

Måste fixa något ätbart, tanken att cykla in till byn och äta lockar, men då stöter jag ju på alla de där fulla dårarna som jag så fint undviker här hemma. Svåra val. Men jag mår illa för jag inte ätit sen igår men jag är inte hungrig. Avskyr verkligen att vara såhär störd. Hur svårt skall det vara att få i sig mat liksom  Det är en instinkt, varför fungerar den inte på mig!!!!

För att kroppen vänjer sig av med att äta. Been there, done that. Still there..... Man måste tvinga sig att äta i början, innan det kommer igång igen. Tar ett par dagar, men det går. Äter du frukost på en gång du vaknar i fem dagar så kommer du vakna hungrig dag 6.

Jag gör så här i perioder. Ganska långa perioder...... Skit i om du är hungrig, vi som funkar så här MÅSTE ha och hålla mattider, många tider, och små måltider (vi FÅR småäta =P)
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!