HäckHäxan skrev 2014-09-01 22:21:04 följande:
I min värld låter det som gränsen till feber, men så är 36 normalt på mig och 37,5 är närmare döden än livet eller det känns så. Får värk i hela kroppen, hatar feber och huvudvärk.
Vegetariska alternativ till julmat kanske, bara en tanke. Är lite insnöad på vegetarisk då mini tjatar om det jämt och jag suger getpung på att laga vegetariskt, vilket i sin tur är knäppt, för jag gick faktiskt en kurs i det där på gymnasiet men va fan.
Mamma tänkt på miljön bla bla, det är bra att äta helt vegetariskt iaf en gång i veckan mamma. Jäkla unge till att snappa upp allt och lära sig allt
I min värd med, brukar ligga någon stans mellan 36 och 36,2 på kvällen. Och så kommer det sjuksköterskor (särskilt här på FL) som skäller på en när man säger att man har feber vid 37.... "Feber är över 38, innan det KAN man inte må dåligt! Så det så!"
Ja, jag har lite vegetariskt som jag vill dra fram. Ska nog se om jag kan "julifiera" några recept.
Duktig unge du har, tycker jag. Du och hon får väl lära er tillsammans? Som ett litet projekt. Sätt er tillsammans och kolla vilka grönsaker som är i säsong, och leta efter vegetariska recept med såna grönsaker. Gärna från olika länder.
Hörs det att jag är omgiven av matglada ungar?