• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-03 21:13:26 följande:
    Japp! Har inte något att flika in med, du är smart du!
    Solig Det är ju du med, så jag är i gott sällskap, i alla fall.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Jag har bitit mig i kinden, så den har svullnat, vilket gör att jag biter mig i kinden, som svullnar....... ond spiral, någon?

Tror ni det hjälper om man hånglar med den man älskar?

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:13:42 följande:
    Själsligt om än inte rent fysiskt, så ja Jag hade hånglat
    =P

*tittar på klockan*

Får vänta ter timmar..... SEEEEEEGT!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-04 00:06:26 följande:

Hur man underhåller en kattunge i 10 minuter...

Ta av dig en strumpa. Kasta den på kattungen. Se kattungen gå berserk. Klart!

Solig
  • Aniiee

Så, nu har jag läst ikapp.....

*går och fixar med revbensspjällen*

• Aniiee

NU har jag klippt isär de två först avsnitten av GoT.... Igen!

Utan audio drag den här gången Solig

• Aniiee

Så, nu har jag skrivit en hel uppsats om hur man ska minska julstressen och ha kontroll över det hela.

Ont i fingrarna....

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 21:52:51 följande:
    Tackar

Tänk noga över vad du erbjuder mig här. Jag försöker med alla medel och all hjälp ja kan få, få ihop rutiner, mat, recept, vad jag skall äta osv
    Vet du vad, jag är PROFFS på att planera (because..... aspergers....), och skitdålig på att genomföra (because.... aspergers!) So, come on. Try me!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 22:01:57 följande:
    Hahha känner så absolut igen det där. Alltså jag har så många listor hemma, helt sjukt!
    Men jag hade behövt någon som sparkade mig i röven och bara ho ho har du gjort punkt tre, ehh nä men jag gör det nu
    Solig

Jag är bra på att sparka andra i röven, men inte mig själv, tyvärr. Vi får väl hjälpa varandra Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!