• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nej, ska man äta något? 

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-09-06 21:17:28 följande:
    Vinägerchips?
    Nej, tack. Då får jag ont i magen. Jag ska inte äta chips på fastande mage.....
    ErnstHugo skrev 2014-09-06 21:18:07 följande:
    Skam är bara bra om man blir upphetsad av det
    Solig
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-09-06 21:44:19 följande:
    En Gammeldansk med väntande smörrebröd är bäst för en fastande mage. Ja jag vet att jag har gubbvanor
    HäckHäxan skrev 2014-09-06 21:22:07 följande:

Oj oj 

Eller hur? Så mycket i skallen som är sexigt
    Smörrebröd, ja tack Solig Gammeldansk, nej. Tror inte mediciner och gammeldansk går så bra ihop.

Här blir det kycklingklubba, handskurna pommes chateau och någon form av sås. Vilket decennium som helst.....

Det fanns ingen pizza Rynkar på näsan
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-09-06 22:04:14 följande:
    Klubba och klyftor låter smaksens lite choronsås till kanske?
    Hmm, låter som en bra ide, men det är lite tomt i kylen. Vi ska handla imorgon.....

Hittade lite creme fraiche parmesanvitlök, så det får bli den.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-06 21:54:11 följande:

Dagen har spenderats i soffan framför tv'n med avbrott för fotografering i trädgården med macro.

Har även badat lillkatten - inte populärt...

Men nu är det soffan och tv'n som gäller igen.. förbannade förkylning! Helt slut i kroppen...

Ingefära och honung, ingefära och honung..... 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-06 22:06:08 följande:
    Blir det en kall sås av créme fraish och philadelphiaost?
    Nä, jag har ingen philadelphiaost =P
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2014-09-06 22:50:04 följande:

Hemma igen med foten i nåt slags bandage. Det såg värre ut än det var men man ska alltid söka vård för brännskador på fötter sa doktorn. Ska byta bandage hos distriktssköterskan på måndag till att börja med. Så fick jag smärtstillande tabletter och jag vet inte om jag är hög av dem för jag vill bara sova och dansa och pladdra. Har ingen erfarenhet av starka tabletter. Kompisarna fick äta nån annanstans. Fan jag är nog hög.

Aj, stackars fot.

Hög, kanske på tabletterna eller på adrenalinet....
  • Aniiee

"30 easy TV-snacks", ja! tänker jag, det måste finnas något kul där. Det första som dyker upp är.... "Malteser popcorn balls". Och jag vet inte om jag är vettskrämd eller fascinerad. 

• Aniiee

You people..... are soooo strange. Suki Solig

• Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-07 18:56:37 följande:

Är könsstympning dumt alla gånger? Blir naturligtvis att tänka på några i den här tråden...

Menar ett körkort verkar vem som helst numera få...

www.familjeliv.se/forum/thread/73341148-svart-att-pulla-vid-bilkorning

Snacka om att det finns intressanta människor på det här forumet.

Jag känner mig HELT normal nu.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!