• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-25 21:15:59 följande:

Besiktigat bilen, köpt färg, storhandlat mat, sprungit i hagel, hämtat barn, kokat gröt, tvättat, diskat och sitter nu äääääntligen med en kopp kaffe...

=) Du har legat i, hör jag!
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-25 21:27:51 följande:
    Jepp! Trött och ont i fötterna.. och hungrig.. *försöker med telepati få mannen att fixa käk..*

Tror kanske du måste höja rösten lite om han ska höra =P
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-25 22:22:29 följande:
    Äh! Kokade ravioli till oss bägge medan han valde film..
    Det funkar!
  • Aniiee

Men!

Glömsk....

Jag sitter och pillar med The Sims 4s Create-a-Sim. Ser bra ut. Ska köpa sims 4 nästa vecka, tror jag. 

• Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 19:18:18 följande:
    Älskar skrivkramp...mmm så skönt!
    Avskyr skrivkramp. Man kommer ingen vart på det. Däremot är det ju lite skönt att ha kramp i fingrarna när man skrivit mycket.
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 19:58:42 följande:
    Haha...nejdå. Tror du aldrig fått sådan här jävulens skrivkramp som yttrar sig som en orgasm i hela kroppen! Skönt som fan!
    Nä, jag brukar nog vända på det Solig

Nu, en dusch och sen lite varm choklad. Är som upplagt för det i regnet.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:11:40 följande:
    Gött. Fan man kanske skulle ha en stegmätare och se hur många steg man tar på en dag. Finns det någon app för det där? Hade ju vart lite nördigt kul faktiskt

*skakar bort synvillan av att vara fast och orörlig i soffan i 4 timmar*
    Finns massor med appar för det, noomwalker är en av de bästa standalone (annars måste man ofta ladda ned hela fitnessappar....)
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:14:14 följande:
    Vad är det nu för fel på en suddig migränfläck i vänsterögat, sjukt romantiskt juh!

För övrigt så älskar jag regnbågar, jag är barnsligt förtjust i regnbågar. Film, sällskap och varm choklad lät helt rätt dock!
    Jasså är det DET en svarta fläcken  i mitt synfält är...
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:22:14 följande:
    Vet du om den finns för iphone? Jag är ju sådär sjukligt oteknisk, det är så jag borde skämmas, om jag haft vett på det vill säga Men det har jag sluppit begåvats med, vett alltså
    Tror det, kan kolla....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:22:14 följande:
    Vet du om den finns för iphone? Jag är ju sådär sjukligt oteknisk, det är så jag borde skämmas, om jag haft vett på det vill säga Men det har jag sluppit begåvats med, vett alltså
    Aniiee skrev 2014-08-26 22:26:07 följande:
    Tror det, kan kolla....

Nä, noom fanns inte, men Runtastic hade en standalone till iphone också. Runtastic är bra, så den är säkert bra.

itunes.apple.com/is/app/pedometer-step-counter-powered/id442894329
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:48:25 följande:
    OKi, tack för hjälpen. Nu till nästa fråga då, runastic är en app med funktionen stegmätare i sig bland annat eller är det runastic som har gjort programmet.??

Helt enkelt vad fan skall jag söka efter i appstore?
    Det är Runtastic som har gjort en stegräkningsapp (de har även en löpningsapp som heter just Runtastic)

Sök "runtastic pedometer" så får du upp den.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!