• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-23 23:18:59 följande:
    Kräfta givetvis!
    Akta så du inte blir uppäten....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    zikzak skrev 2014-08-23 23:39:44 följande:

Tjejer/kvinnor, hur får man till det med er? Eller har jag sabbat allting redan nu?

Sabbat och sabbat, men att börja konversationen med "jag har aldrig knullat" och "hur får man till det med er" kanske är lite.... klumpigt om man vill ha en tjej i säng.

Tjejer får man i säng med charm, intresse, lyhördhet och lite god ol' fashion black magic.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-08-23 23:49:38 följande:
    En bra början är att sluta se på kvinnor som någon slags homogen grupp.
    Det är en bra poäng.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Så, nästa veckas matsedel klar. Ni ska jag bara titta klart på veckans speltrailers, planera klar nästa vecka och ringa ett telefonsamtal, så kan jag gå och lägga mig sen.....

Nu är jag hungrig.

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    zikzak skrev 2014-08-23 23:56:09 följande:

Känns lönlöst att försöka, får väl leva med att vara virgin resten av livet eftersom jag inte kan det sociala spelet lika bra som typ alla andra. Inget jag gråter över dock. :P

Det där är jävligt avtändande...... bara som ett tips...
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-23 23:58:02 följande:
    Haha..nu behöver jag glass i frysen! Har du något till övers?
    Nä, min cookie dough!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    zikzak skrev 2014-08-24 00:02:35 följande:

Äh jag fattar inte vad jag håller på med. Uppenbarligen måste man vara övermänskligt smart för att få till det men eftersom jag har Aspergers får jag leva utan helt enkelt.

Gråter inte dock, ni får gärna tro det dock. :)

Skyll på den.... jag har också aspergers, inte hindrar det mig. Det gör det hela (och det sociala samspelet) annorlunda, men inte hindrade det mig från att göra sexdebut innan jag var 25.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-08-24 00:05:45 följande:
    Skall du varva WoW igen?
    Hey!

//wow-spelare sedan 2005//
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-08-24 00:06:58 följande:
    Känner igen" snacket " bytt nick nyss?
    Apropå kräftor , inte ätit några i år, som kräsen västkustare är det bara färska härifrån som gäller och dom är omöjliga att få tag i. Fixar inte småländska insjökräftor eller turkiska frysta ... *ryser*
    Nicket reggades idag (ser jag på nya FL), så det är väl möjligt.....

De har färska västkustkräftor på coop här! =P Det är väl därför du inte för tag på de på västkusten..... de säljer de dyrt i Stockholm istället.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    zikzak skrev 2014-08-24 00:09:52 följande:
    Jahadu, grattis då lilla gumman. Jag skiter väl för fan i ditt liv. Om du tycker att du är så jävla häftig för att du får göka så tyck det då, jag har ett liv, du får 5 spänn om du skaffar dig ett.
    Här var det taggarna utåt Solig
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!