• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Par nr 3:
    Zidane + Kuja
    Zidane och Kuja träffades i tonåren, när de båda bodde på gatan. Zidane hade rymt hemifrån, Kuja från fosterhem efter hans föräldrar dött i en bilolycka. Slice-of-life, utspelar sig i Los Angeles, en liten, liten bit in i framtiden. Riches to rags to riches. Jag skriver historier både om när de bodde på gatan, när de är vuxna och har barn och när de återupplivats ett antal år in i framtiden, i en verklighet där människor inte rör vid varandra och inte äter riktig mat.

Chris + Ricco
    Chris och hans väldigt trasiga familj flyttar till NYC efter hans fars död. Chris tar hand om sin alkoholiserade mor, neddrogade bror och sin lillasyster som bara vill ha en vanlig familj. Av en slump träffar han Pharao och Simon, som drar med honom till en nattklubb. Nattklubben ägs av Ricco, som "räddar" Chris från en miljö han inte trivs i. 

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-15 01:29:46 följande:
    Låter som en dyster framtidsvision. 
    Ja, kanske aningens. Men Zidane & Kuja comes to save the day!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 08:51:55 följande:
    Ta inte illa upp men. ..

Jag blir helt fascinerad att du orkar läsa det där du citerar friskt av
    What she said:
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 09:13:13 följande:
    Det är väl Aniee som har skrivit det? Tror jag...
    Och, ja, jag vet att det är crappy Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 09:23:17 följande:
    Aha persongalleriet påminner om de ryska klassikerna i sin komplexitet, fast utan inbördes samband om jag fattat rätt.
    Ryska klassikerna? Ouch...... =P Jag som bara läst Brott och Straff, Dubbelgångaren, Husbonden och Spader dam.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-15 09:52:13 följande:

Träningsvärk from hell.. men gött ändå!

Har börjat med att lyfta vikter med skivstång. . Svårt, tungt, men ack så kul!

Jag och barnens mamma höll på att bryta ihop av skratt när hon nästan trillade av pallen i ett försök att lyfta 3 kg hantel över huvudet..

Tog 18 längder i bassängen med och avslutade med ett dopp i barnpoolen som är 5 grader varmare än motionsbassängen.. Som tur var så var vi endast 3 personer i hela badhuset.

Att ni orkar Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 10:23:11 följande:
    Kanske har du rätt. Kanske är det futuristiska inslaget som gör det abstrakt om man inte är inne på fantasy också.
    Och jag har inte ens nuddat vid mina historier som är mest "out there"...... Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-15 13:22:04 följande:
    Bättre jag kan idag iaf.

Fast en gång kunde jag tydligen det lite grann eller iaf tillräckligt för att måla min väg in på konst och formgivnings programmet på gymnasiet.

Men idag kan jag inte. Man tappar förmågor när man inte bevarat dem. Idag pysslar jag mer. Fast ditt inlägg påminde mig om att jag måste renovera ( måla om ) mammas brevlåda innan nästa vecka så kan de ta med den till Norrland igen när de åker hem. Så tack!!!
    Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Ah! It didn't work!

FL, behöver få ordning på lite sånt här....

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-15 13:48:44 följande:

Det tar sju år för meddelande från gamla fl att komma över i det nya. Still waiting.

Servicen har tagits över av ponnyexpressen......
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!