Hey Jude!
Izabell,
Adam, Jakob, Noah, Elli, Avi, Saul, Nadan, Daniel, David...
Haller nu pa att flyttpacka och har fatt tillbaka telefonen...*pustar*
Izabell,
Adam, Jakob, Noah, Elli, Avi, Saul, Nadan, Daniel, David...
Haller nu pa att flyttpacka och har fatt tillbaka telefonen...*pustar*
Hej Monsa,
Antligen hor vi lite fran dig Synd bara att hora att barnen ar sjuka, har precis sjalv haft/ har magsjuka...
Skot om dig och de dina,
Kram
VAR AR NI ALLA????? Inte jobbar och studerar ni val!!?? Ni maste ju hanga pa FL....
Hattifnatt, OK jag godkanner din franvaro som giltig. Kan ju se det nyttiga i att investera tid i sina barn...
De andra franvarande- maste nog ta och ringa deras foraldrar, oaccepterat beteende
elims vilken gullig liten film, blir lite sugen pa en PJ boy
Fajga, later som om ni ar pa god vag...
Chaia, druckit nagot mer te??
KidA, coolt att det regnar va!?? Inge sno, REGN!!! *jublar*
Jo, chaiteet har mjolkpulver i sig...Var det sa att du var allergisk? Men det ar gott...Aplle o kanel ar ju ocksa kanongott, MMM...
Marker att aptiten ar tillbaka
Jag ar val frisk, men ska anda stanna hemma imorgon da magen inte riktigt kan ta mat annu...
Stackars sambo som far linssoppa nar han ar sjuk...Kanske glass? Fast du ar ju go som tar hand om honom...
Gaah, snart vantar ett samtal fran svarmor som ar upprord/ fly forbannad over att vi har kortat ner var israelvistelse fran 4 veckor till 2. Vi ska ta en vecka i Gre i juni och sedan Isr. i juli, men det var tydligen hjartlost av oss...
Lai la tov pa er alla,
och fajga gillar din pres. bild skarpt
Boker tov pa er alla.
Niix, jag vet ingenting sa lange, sa jag litar pa att hattifnatt uppdaterar oss...eller ar det hattifnatts mamma?
Na, skojar ju bara...Men visst ar det konstigt att det ar saaa sallan man ar nojd nar man gar fran frisoren...
Kom igen nu israelis, visa att ni bryr er....* haller tummarna*
VAAAAAAAAA???? Har de tagit hagamannen???
Kastar mig harifran och in pa nyhetstidningarna...*yiipppiiieee*