Hey Jude!
jepp, men vi tvattar anda i allman tvattstuga, vilket paminner mig om att jag maste boka en tid...Vi ska hyra maskiner snart, men snart...sa mkt som skall betalas o fixas och jag maste ju hinna hanga har ocksa
jepp, men vi tvattar anda i allman tvattstuga, vilket paminner mig om att jag maste boka en tid...Vi ska hyra maskiner snart, men snart...sa mkt som skall betalas o fixas och jag maste ju hinna hanga har ocksa
Chaia, jag har provat det...och att leda honom till tvattkorgen, peka, tala, oppna och visa. men det fugerar ju inte...
Jo, den personen som krymper kladerna skulle jag vilja tala lite extra med
Mmm, "avundas" dig lite Monsa, men glads otroligt for er skull
Sov sa gott alla ni tappra,
Kram Johanna
tjingeling alla glafa och shabbat shalom!
DRicker nu VITT vin for en gans skull och ar nyfriserad och nojd Hogst ovanligt, men sant. Har aven hunnit kopa lite klader sa jag mar nu bra
Hur ar dte mer er andra?
haha, ja, vitt vin blev det for att pavel ocksa ska dricka vin ikvall och han far ont i huvudet av rott havdar han...Sedan far jag val dricka rott imorgon nar frammandet kommer Sa att du inte oroar dig for mkt;-D
Nagellack, mala alltid 1 lager i taget och lat det torka ordentlig innan du malar en andra gang. Sedan kliar det ju aldrig sa mkt overallt o liknande som da man just lagt pa lacket...Men, det ar livet o dess olika bekymmer
Haret, jag klippte av nagon cm., sned lugg och lade en massa blonda slingor. Jag ar nojd, men pavel kommer vilja att jag skulle ha valt annu blondare...
SYMPATISKT??? *skrattar hogt och gott* Na, visst ar han fin, men ganska egoistisk, precis som jag vill ha honom
Ar det inte dags att visa hur vi ser ut, oavsettt frisyr?? *kraftig pik till dig stumpan*
Boker tov pa er alla...
Bada namnen later vackra, mayasmamma...Och vad roligt med tva sam tjejor
Ringblomma, grattis till pojken. Mazal tov!och vad skont att ha lite varme
Hattifnatt, vad laskigt att vakna och se en dinosaurie vid fukostbordet, vad at den till frukost da?
hrm, kommer aldrig att forsta denna sportfixering...
Vi ska snart pa IKEA, yiipiie... ska kolla utemobler, sa skooont att snart kunna ata ute, forutsatt att varmen kommer.
Vart frammande har precis akt hem och vi har haft en vild kvall full av olika diskussioner. p ar inte riktigt sa liberal och "anpassningsbar" som svenskar i sina diskussioner och jag ar ofta beredd pa att han snart ska fa nagon sur...Vad kanner ni andra som har israeliska man, ar de "osvenska" i sin framtoning?
P. gillar sitt hus och sin mangal
Ska snart sova, imorgon ska vi borja mala om badrummet