Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

HAHA jag brukar inte heller vara alltfor ytlig, men ibland faller bara lusten pa... Jag tror att istallet for fasta tuttar onskar jag mig en liten rumpa, till stor skillnad motfor nu da

Kanske ska man onska valgang for familj och vanner ocksa?? * trott*

• En helt vanlig mamma

Nu borjar olen slappa skallen och jag ska ga och sova, som den lilla smygalkis jag ibland ar

Sov gott gumman o drom sott om snygga skor, vackra vaskor och sexiga KidA...

• En helt vanlig mamma

Shabbat shalom pa er alla...

Ar supertrott efter en vidrig dag pa jobbet urk, vill bara ringa efter pizza och lasa en bok, vilket jag snart ska gora...

Tilli, Mmmm, inte illa...Ni kommer att fa dte varmt, underbart och supergod mat, *avis*

• En helt vanlig mamma

Boker tov pa er alla...

Mmm, pizzan var supergod och sedan somade jag i soffan 21.00...
    Vaknade da imorse 7.45 sa nu skurar jaf badrummet och skall tvatta soffan och borja packa ihop alla smasaker som ligger utspridda...Vi flyttar imorgon, och har anu inget internet pa nya stallet sa tyvarr kommer jag att vara annu mer franvarande...

Fajga, Mazal tov till sambon...Hoppas du mar battre nu och inte ligger dackad...

Mayasmamma, det kommer att ga bra ska du se...Trakigt att inte fora pesach med familjen...Ar dte ngt firande i synagogan?

• En helt vanlig mamma

Fajga, din stackare...Inte roligt att vara sjuk...

Jag vet inte nar vi far internet, det ar Pavels enda uppgift i samband med denna flytt och jag ska banne mig inte fixa det...Har dock internet pa jobbet, sa jag kan kika in anda

Jag vet inte vad vi ska gora pa pesach, vi har ju firat i NYC med alla israeler eller har p akt till Israel, eller vi bada...
    Vi hade tankt aka denna pesach ocksa, men nu blev det inte sa...Ev. aker vi till mina foraldrar i norrland och da blir det nog inte sa mkt firande, men vi har inget bestamt annu...

Mayasmamma, hittar du ingen bra partner? Maste denne vara kock eller ar den judiska anknytningen viktigare?

P sover fortf. i lugnan ro. Var upp en svang och stamgde av min dammsugare, tyckte att jag var okanslig som vakte honom....Hrmpf, jag tar ju hans stadpass ocksa, men fore lunch ar han ofta vresig...naja, han ar ju sot nar han ar vresig i alla fall

• En helt vanlig mamma

Mayasmamma, hrm, forstar ditt dilemma....Var ar alla normala maniskor?

• En helt vanlig mamma

Det ar det storsta kruxet med att vaga anstalla ngn, vad faan gor man om de blir ex. langtidssjukskrivna?? Jag laste i metro om att frankrike had ehaft som forslag att man som foretagare skall kunna sparka sina anstallda under 26 utan uppenbara skal, vilket utloste ramaskri...Men, a andra sidan I sverige vagar man nu inte anstalla msk med radsla for att de ska vara usla, sjuklingar osv och sa sitter man dar i baten...

Jag haller tummarna for att de gar bra for dig att finna ngn.

• En helt vanlig mamma

Boker Tov pa er alla

Ni disskuterar mat igen? Far halla med KidA om att sushi gar bort direkt, fujaka...

Vi har idag stadat och handlat, och packat, tvattat och packat annu mer...Ar dock lite besviken over handlingen som bestod av soffa och koksmobler som inte alls blev vad jag ville ha, utan vad vi fann billigt pa IKEA och som inte hade leveranstid. Sa gar det nar man ar ute i sista sekund. Vi kote saker vi eg. inte vill ha, men vi ides inte vanta i en tom lgh i 8 veckor eller forsoka fa kreditbolagen att godkanna oss trots inga deklarerade inkomster under 03 eller 04. Jakla krangel for oss att ta ex. en soffa pa avbetalning aven om bada nu har fast anstallning...

I alla fall, tjejor och kille Nu kan det droja ett tag, sa ta det lugnt, njut av livet och ha dte underbart.

• En helt vanlig mamma

laila tov ska dte val sta, forutsatt att vi ar alla i samma tidszoon!!?

• En helt vanlig mamma

SHALOM!!!!!!!!!!!!!!! IIII, jag ar tillbaka med internet precis installerat av min alskade man!!! naja, jag ska kolla bakat lite o se vad som hant, men jag hoppas och ber att ni alla mar val!!
    Kram o vi ses, ska bara lasa pa lite om er nu

Svar på tråden Hey Jude!