Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Vi fick radhuset!!!!

Vi fick det, kan inte tro det...och de som hade sagt nej och erbjudit den till ngn anna som tur var drog sig ur och de kom att tanka pa mig som hade ringt sa mkt!!!

YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

och hallojsan alla vanner!! ( elims fick guida mig hit )

• En helt vanlig mamma

Tackar tackar

Inflytten ar redan 1a april och vi far da 2 manaders dubbel hyra, men det ar det nog vart...Ett litet gulligt radhus tanka sig sa mysigt...

Hur ar det med er alla andra da??

• En helt vanlig mamma

elims, hur var filmen??

• En helt vanlig mamma

shabbat shalom.

herre min je vad ni skriver, man hinner ju inte med om man jobbar...I alla fall, radhuset vi fatt ar hyres och inget av de jag lankade in pa den forra traden...Detta ar en trea med fram o baksida och altan, gavellgh med forrad pa garden, diskmaskin och mojlighet till tvattmaskin o tumlare...

Inflikar bara ang. Cohen att en vaninna till mig ar sa ledsen for att hennes son ar Cohen, da han bara kan narvara vid hennes begravning och sedan aldrig besoka den igen...vid hennes framtida dodsfall, laaangt fram i tiden...

Coolt att flera har traffats, vad sager ni om en Gbg traff??

come on...

P ar ute med jobbet ikvall sa jag har vin och tankte ga och hyra en film...Mmmmysigt

• En helt vanlig mamma

hoho, jag har nu hunnit smaka mer an val av mitt rodvin och det smakar gott

Marcink, vad mysigt...hela familjen. Tank att nu ar han har, Noah!!! Stort

Hoppas ni alla har en superb. friday night...

Mayasmamma, han alskar verkligen fotboll, va!?

• En helt vanlig mamma

Tili, du far komma hem till mig och ata hummus och dricka vin, i min tradgard

Mayasmamma, ahh, de forandras...precis som vi, jag har nu varldens aldersnoja, sammanknippat med radhuset!!! Vad faan, jag vuxen?? njaeee...inte riktigt...
    P har ocksa forandrats sedan vi traffades...Han ville da ALDRIG lamna coola hippa NYC, nu ar han exalterad over att flytta till GRABO!!!*asgarvar*

Fajga, vad sager du om en vinkvall i Gbg??

Kiralves, hoppas vinet smakar

• En helt vanlig mamma

MMMMMMMMMMMMMM, vlken goding du klammde fram

• En helt vanlig mamma

Absolut...
    Hur kanns det sa har efterat? Har du fortafarande ont? Hur stolt ar din man o din dotter?

• En helt vanlig mamma

sa bra...forstar er, han ser alldeles uderbar ut...Jag sitter nu i min viniga dimma och smaler at insikten att jag heller pa att bli vuxen., jag VILL ha barn och ett litet hus...i alla fall mestadels....

shabbat shalom by the way

• En helt vanlig mamma

My God, hade vi kopt hade jag nu legat dod har pa kuppen!!

Att lamna staden oc var andrahands lgh med mobler kanns ambitiost nog...Jag har arligt lite nojja for att bli "fast", vet dock inte i vad men jag ar sa radd att jag ska vakna en dag och sa var livet over...Har dock inte till fullo insett att livet inte behpver kanstas av nya lander, kulturer och aventyr utan av HYRESRADHUS, kakktungar och karlek

Det lilla huset ar kanonsott, jag ska lagga in bilder nar jag har varit dar o fotat, lovar...Det blir dock dyrare an nu, men sa lange 2 prsoner jobbar ch inte har barn gor det ju inget...

Svar på tråden Hey Jude!