Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

men, visst kan du klippa in sadana lankar..det ar sadant som ror oss alla!! Fragan hamnar val pa snarare, vad f****n gor man at det?

• En helt vanlig mamma

jag tror att NYC ar kanske basta v alal stader pa att oppet vaga visa sin judiska bord...
    Chutzpah, ar du fran chicago?

• En helt vanlig mamma

Jag tyvarr inte sa ovanligt att FL strular...Blir fortfarande inkastad pa GOOGLE emellanat fran Fl, mystiskt!!?

Jag var pa sjukan idag och fick veta tat jag var ett praktexempel pa kristallsjukan och att alla efterhangande sjukdomar var mer regel an undantag. Hon vred dock pa mitt huvud igen o jag blev yr o fick nystagmus, kramper i ogat men ganska lite...Ar dock irriterad over att jag fortfarande inte ar 100% frisk, men det ar ju sa mkt battre an i hostas att jag anda bara ar gald over attd et ar pa vag bort...

Mit diamanthalsband kanske jag ska andra, det ar en rund kedja som rycker i haret, klarar inte runda kedjor...

Fajga, vad spannande!!! Jag hoppas verkligen att ni reder ut denna nedgang och att ni kommer igah att uppskatta varandra...Jag tror att om man blir ihop for tidigt i livet behover man oftast en paus for att kanna efter o sedan "fa tummen ur". Ex. att ta steget att gifta sig, kopa hus, barn m.m. Star man pa samma plats for lange stagnerar ofta aven forhallandet..(OBS, min egna privata teori...)
    Jag tycker det later lovande och jag hoppas att du kommer fram till vad du vill...*kramar om*

P kom hem tidigare fran jobbet idag, har huvudvark...Jag hoppas dock han blir battre eftersom vi ska kolla pa "huset" ikvall...

• En helt vanlig mamma

kristallsjukan eller ofarlig lagesyrsel ar en yrselsjukdom som uppstar da sma kristaller kommer ur lage i baggangarna i orat...Helt ofarligt, men valdigt jobbigt da man blir radd och ganska "forlamad" Jag var sjukskriven till o fran under nastan hela hosten, roligt nar man precis har borjat ett nytt jobb...

Doda moss, urk, men kanske inte sa ovanligt...Kolla noga och om ni inte finner ngt men lukten haller i sig far ni ringa husvarden...

ELims, jooo, jag hoppas att huset ar ok o att varken mina eller pavels lik borjar ta sig ur nagra garderober

• En helt vanlig mamma

Neeeeeeeeeeej, inge mer ohyra i mina hus tack...Monsa, spraya lite parfym bara

• En helt vanlig mamma

Neeeeeeeeeeej, inge mer ohyra i mina hus tack...Monsa, spraya lite parfym bara

• En helt vanlig mamma

elims, precis...
    Vi hade kackerlackor precis overallt i NYC och jag vaknade en gang av att de sprang over mina brost o en var i ansiktet...MMmmmysigt varre

Monsa, jag vet inte vad det kan vara, men be din man kola senare om du ar radd/ acklad...

Jag haller pa att tvatta, hatar gemensamma tvattstugor och att springa som en sork emellan lgh och tvattstugan...

• En helt vanlig mamma

hallojsan...

Kul med namnbocker Later svart att nagonsin kunna valja bara 1 eller 2 namn...

Jag haller pa att lasa en bra "dravvelbok" nu, alskar romantiska komedibocker...

• En helt vanlig mamma

tjena halla...Men, varst vad era hus luktar....trakigt...
    och nickelellergi ocksa, tycker synd om Fajga...

Jag ar fortf. konstig i skallen efter skakningarna pa sjukan, avskyr dessa kontroller eftersom det gor att jag blir lite yrslig i nagra dar...Sa, jag ska bota det med vitt vin o chilli notter...Kanske borde ata middag ocksa, men det kanns sa tungt...Jag ar trott o kinkig o vill bara sova...

Vantar pa p som ska komma hem snart...Han jobbar over lite eftersom han blev skadad pa jobbet igar o fick ga tidigare,,,Och eftersom han ar revisor var dte en papperskada, han skar sig i OGAT med en rakning...Mmmm, han ar lagomt klantig

• En helt vanlig mamma

Boker tov,

Och Mazal Tov till Maya!!! Wow, vad roligt med kalas hoppas ni far en underbar dag!!
    Jag funderar pa om jag ska gora pannkakor till P, han alskar pannkakor pa lo. morgon, men det ar ju mindre roligt att gora dem...

Svar på tråden Hey Jude!