Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

KidA, har du fatt nya glajjor?? Vad kul, maste kopa nya da mina ser ut som *@!!

Har varit pa forelasning om mobbing hela dagen o kanner mig lagom lag...Sov dessutom bara 3 timmar da jag hade sadan grym mensvark!! urk...

Har ni haft en bra onsdag?

• En helt vanlig mamma

Monsa, vad bra med kalendern...Kan tanka mig att det behovs, jag kan inte se hur vi nagonsin skulle kunna passa in barn i var vrickade vardag...Man maste styra upp den , och da ar ju moten o scheman bra!!
    p jobbar mkt, men sa lange dte bara ar vi tva ar dte lugnt. Spec. nu da jag alltid har superkanga dagar...

Idag blev jag tillsvidareanstalld o imorgon blir pavel det!!!
    Sa skont att veta hur livet skall forma sig inom den narmsta tiden...

Jag ar hungrig nu, vill ata...kanske nudlar?

• En helt vanlig mamma

KidA, om du vill bli ssk, kom igen satsa!! Matte B klarar du om du ger dig faaan pa det, sedan gar nog hela utb. pa samma rals ska du se.

Tack for gratulationerna om jobben, kanns sa skont. Jag har oroat mig til Kina och tillbaka hur vi ska klara ekonomin om ingen av oss far jobb m.m. da ingen var berattigad till A kassa.

Elims, vi koper nog de koksmoblerna jag visade, jag tror det blir bra...

• En helt vanlig mamma

Redan purim?? Iiih, var inte beredd pa det...

Dricker ol o ater chillinotter, men maste val laga mat oxa??

Kande av yrseln lite idag o blir sa arg!! Annars ar jag glad eftersom jag har kopt fina tulpaner till mig sjalv!! Pavel skamdes lite...

• En helt vanlig mamma

Vi sag aldrig filmen, men jag laste om den innan o det kandes som om jag bara skulle bli upprord. Avskyr nar folk skriver om dessa terrorister som palestinska frihetskampar!! Urk.

Har nu hunnit ata lite kyckling ocksa, sitter bra pa mina chillinotter

• En helt vanlig mamma

Boker tov alla somntutor!!!

Shabbat shalom och hoppas ni alla far en underbar dag!! Jag smuttar nu pa mitt underbara kaffe och ska snart lagga mig i startgropen for en intensiv dag...shoppa o stada

• En helt vanlig mamma

Chaia, har du borjat snaska dem redan??? *avis*

Myasmamma, trakigt att vara sjuk, men strunta i att solen skiner for an sa lange ar det kalllllllt ute...

jag vill har frukost, men vi har INGEn mat hemma...Hrm, undrar hur snabbt man andrar livet nar man far barn?? Hade ni svart att stalla om det o bli mer ansvarsfulla, vilket vi maste ova pa...

• En helt vanlig mamma

Hrm, kanske det kanske...Vi hade annars tankt ha fest hemma, men vi far val se...

Babyplaner. Jag tror att vi igar enades om juni. Sa, det ar ju inte sa lange kvar...
    Men, vi maste skarpa oss. ibland ar vi som tva ungkarlar och jag vill ju vara perfekt innan vi far barn

• En helt vanlig mamma

Tack...
    Jag vet att jag kanns tontig, men om jag kollar pa min syrra har hon alltid varit mer av en bullmamma. Hon stadar ofta, syr egna gardiner, gor avancerade matratter och liknande. Jag kan gora sockerkaka och koper alltid fardigsytt av allt. Vi dricker vin pa helgen, ibland till middagen mitt i veckan och har ofta stokigt...

Usch, ska sluta klaga, men oibland freakar jag for at jag ar osaker pa att jag kommer att vara bullmamman, som jag VILL vara...tror jag...
    Funderade ni mkt innan ni fick barn ung. hur ni ville uppfostra era barn och vlken typ av barndom de ska fa?? Hur ni ska vara som mamma?

Svar på tråden Hey Jude!