Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Hann fa lite ordning pa ett samtal som skall aga rum imorgon, kanns lite jobbigt med dessa samtal, men de ar sa givande bade for oss och for barnen o familjen...

Jag ska nu bara slappa framfor datorn o i telefon tror jag...Sedan se en film Har inte sadan sondagsangest da vi imorgon hamtar bilen, langtar faktiskt lite till mandag!! Otroligt!!

KidA, hur fungerar dte med agnes pendling. Hamtar pappa henne hos er o sedan hamtar ni henne dar nere? HUr lang tid tar det ung.?

• En helt vanlig mamma

Vi har brakat nu...han pratar inte med mig o trycker bort mig pa mobilen...Vet inte vad jag har gjort, men tydligen ngt igar kvall nar vi hade kompisar over pa middag...

Borjar bli ganska sa arg o ledsen...javla karlslok!!

Ska dessutom visa lgh snart...ar inte pa humor.

• En helt vanlig mamma

Boker tov pa er alla och shabbat shalom...

Hopaps ni alla mar bra o far ha en lugn shabbat.

Hinner ej lasa alla inlagg, men valkomnar alla nya intresserade...
    Ska bli mer aktiv har igen men veckan har kantats av jobb o sa hade jag o p ett praktgral, sant suger musten ur en. Nu ar allt bra, ska ev. till malmo idag...

kram pa er alla.

• En helt vanlig mamma

Boker tov...haha, forst pa plats...

Kollade melodifestivalen igar for andra gangen denna omgang o det var ju ganska kul:D

Idag ska jag nog pa eropamobler o handla koksbord, blir dock inte det jag lankade in tidigare, det ar nog for stort sa det bli ett i tra o vitt, blir nog bra det ocksa...

Hej hopp

• En helt vanlig mamma

Chaia, vi flyttar 1a april och njae, vi har inte borjat packa, borde kanske borja idag?

Hur ar allting dar uppe? Lika kallt som har? Sag att det nu ska bli kallare igen, jag orkar inte*buhu*

• En helt vanlig mamma

Hallo pa er alla...Iiih vad ni har skrivit, massor...och annu mer...

Vill borja med att beklaga sorgen Marcink o KidA...Alltid jobbigt att bli lamnad av nagon man alskar....

Tilli, haha, vilken bra present, roligt tvist med att dee dock inte fungerar idag, da hinner han bli riktigt less pa den gamla telefonen...

Ni har skrivit om gaster som tittar in, joo vist blir de fler nar man skriver ngt som inte ar normaslt i andras ogon ex. omskarning o Israel...tyvarr...
    Vi funderar ev. pa att gora en snabbvisit ner for att fornya P korkort...Men, det skulle passa oss bast over pesach, men ar ju svart att fa bra biljetter, vi far se...

Det ar nagra av er som snart aker ner?? Ar sa avis...Avskyr denna har utdragna vintern, orkar inte med all sno...Vill ha varme, god mat och glada manniskor...

Halle rpa att tvatta och packa in all gammal skit i flyttlador och maste aka o handla...Buhu...vill sola och lasa en bra bok...SEMESTER!!!

• En helt vanlig mamma

Vi har kakat pizza o atit glass, Mmmm..Varsta treatdagen alltsa, men det behovs ibland:D

Yoga later harligt, dock inte sushi

• En helt vanlig mamma

Haha Elims, vissa forsaljare ar frackare an andra...Fick med vald avhysa en telefonforsaljare, gaaah sa irriterande...

Marcink, vad skont att hora att det gick bra, men visst ar det svart att acceptera att de ar borta, oavsett alder?

Fajga, Mazal Tov!!! Vad roligt att det gar sa bra mellan er Och visst ar det ett stralande vader har i Gbg i dagarna??

Hattifnatt, hoppas dina kurser ar bra och varda att offra FL for

Izabelle, maste bara skriva att din son ar makalost sot, ser precis ut som min Lilla Jakob som jag hade hand om i nagra ar...

• En helt vanlig mamma

Forresten, var ar Monsa, long time no see....

• En helt vanlig mamma

God Morgon på er alla...

och Shabbat shalom!

KidA, han är ju supergo den lille killen, förstår att du inte vil städa när man kan gosa med honom...

Fajga, Vad jobbigt med terapi, men det är nog nyttigt. Jag känner mig så fruktansvärt irriterad nu och då åker Paver på alla ytskällningar, men det går nog bda vägarna, jag känner irritationen hänga i luften...Nya jobb, flytt och allmän osäkerhet på livet, ekonomin och liknande är väl alltid lika roligt??

DEKLARATION...När var hur? Jag har inget kuvert fått, trode det var senare, men är det nu?

Mayasmamma, jooo, visst kan de leva i sina egna världar...Pavel var så upprörd för att jag vile börja packa nu, han tyckte att vi kunde göra det ngn annan helg, vilket vi hade kunnat om det inte vore NÄSTA helg vi flyttar...gaaah...

Hattifnatt, passa på att njut när ngn tar hand om dig, resultatet blir nog bra...

Svar på tråden Hey Jude!