Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Haha, tack vad roligt med lite lovsang...

Jag har hunnit halsa pa hos nagra av er och ni verkar ha det bra vilket later bra Valkommen ocksa till Chana, kollade in hos dig ocksa med det var lite tomt...

Vi har det bra!!!!!Kan inte fatta vilken skillnad det ar mot att trangas pa en balkong, bo i andras mobler och pendla evigheter till jobbet fran att nu bo sa nara, ha fram och baksida, forrad, vind, tva rum och vara egna saker!!!

Har dock insett att det inte bara ar roligt med att flytta och handla, hur i hela helsikke kombinerar man sina olika lustar och stilar till ett vackert hem?? Naja, skam den som ger sig...

Vi saknar fortfarande tusen saker, men har nu antligen INTERNET oh pavel har fatt tillbaka sitt alskade x box som han var tvungen att skiljas fran da det kranglade...Han har haft abstinens, och det har aven jag...

Sjukt konstigt hur mkt man kan sakna en skcok pratsugna tjejer man aldrig traffat, men det har jag!! Och jag ar sa glad att vara har igen!!
    Puss pa er alla.

• En helt vanlig mamma

hrm, *kliar huvudet*

Ingen aning om var du kan finna det, men det later ju onekligen som en bra sak att ha...Om inte annat kan dessa affarer ofta slussa dig vidare, men forhoppningsvis vet nagon annan har inne...

Maste spana om nagon resa till Gre. nu, voi har bada fatt beviljad semester i juni och overger da var plan pa en laaaang sommar i israel ...och med svarmor...Hon komenserar dock med att komma till oss i aug. Nagra veckor i juli racker inte, hon vill ha meeeeer...
    Langtar redan efter sol och bad och sedan lite paradis i israel...Vet dock inte om mina foaldrar hanger med, de ar lite oroliga nu efter de senaste...Pavel sa ocksa att de hade sprangt i Sinai igen...

• En helt vanlig mamma

hehe, svampar, sex och Israel, Mmmm...jag gillar samtalen

Jag ar med for fika/ ol i Gbg narhelst ni kan tankas komma upp, ner, fram eller bakat for att na denna stad...
    Mina ogon varker nu av dataskenet eftersom de kan val raknas som otranade nu efter mitt internetbreak pa ca 1 manad...

Har nu kollat resor for jui och vill be om lite hjalp. Vad tror ni ar bast, Alanya, Mallorca, Santorini eller kreta? Vi vill sola, bada, dricka ol, strosa langs marknader och affarer, shoppa lite och ev. dyka...

Ser framemot hjalp!!

Fajga, jag forstar hur du kanner dig, hade kannt precis likadant. Jag hoppas att han kan se detta erbjudande som en push i ratt riktning och se sig om efter ett jobb nrmare hem. Det ar jobbigt att flytta mellan stader och byta kompisar och rutiner. Och att vara langt borta fran den man alskar. Vad jobbar din man inom for omr? Ar arb. marknanden svar eller kommer han realtivt latt kunna finna ngt likvardigt narmre hem/

Laila tov

• En helt vanlig mamma

Mmm, Santorini blir det da kanske... Det ar svart att finna en resa som passar da pavel MASTE aka lordagen den 3 e juni eftersom han ska jobba langt in pa lo morgon och maste kasta sig tillbaka till jobbet tidig mandag morgon den foljande veckan, sa det finns inte sa manga dagar att spela pa...Alla bolag flyger ju inte lordagar, sa...

tack

• En helt vanlig mamma

Hallojsan alla glada!!! och aven de med mindre glatt humor.... Tutim, vi ar mer an lite avundsjuka och jag hoppas att du super in miljon for oss alla

Sjalv bor jag besoka koket och titta in i det alltfor tomma kylen ( lonen kommer dock imorgon, Tjohoo). Jag smaskar for mkt pa godis, men skall nu skifta over till mat. Pavel godkanner inte sega rattor som middag!! * forundrad over hans pahitt*

Annars, vad hander med er alla?? nagra stora nyheter??
    Jag fick sovmorgon imorse o behovde inte borja jobba forran 10.30 och kunde da sova till 09.50!!! hur underbart ar dte inte att bo nara sitt jobb!!????

• En helt vanlig mamma

The picture, I like Sommar och sol och sota killar i brillor

Monsa, kul med sagotantsjobbet, men vada TANT?? Du ar ju ung, juh. Tycker mer om sagofeen eller sagokvinnan eller sagoskonheten... Eller den mindre barnvanliga varanten, super sexy storyteller...Hot mama with books

Aah, ar bara uttrakad, men i alla fall har jag inget matnyttigt att tillagga om The King...Finns ju massor pa internet, men...Vilken typ av fragor har du kring honom?

• En helt vanlig mamma

Later som om ni har haft bra dagar

Fajga, det ar bra, man ska inte slass, utan anvand munnen...Beratta hur det kanns!! Eller bit honom

Elims, skram mig inte, jag ska klippa mig pa fre....

Och TADA!! Vi aker till Rhodos, en dag senare sa vi landar vid hemkomsten mandag 02.00 och P havdar att han VISST kan arbeta denna mandag. jag ar dock tveksam, men sure, sager han det sa...Fanns ju inget att valja pa det andra datumet...

• En helt vanlig mamma

Nya LV skor????!!!!???? och sa klagar du pa nagot??? Elims!!!!Har du inga bilder pa dessa??? Hrm, vad ruskigt ytlig jag blev, men...

Jag ska klippa mig lite och lagga i en farg och sedan slingor. Jag har inga bra frisorer i Gbg sa jag ska testa en salong i lerum som jag hort gott om...

KidA, du far hanga med oss...Snorkla, dricka vin och se cool ut vid poolkanten och skrida sexigt ner till havet

• En helt vanlig mamma

du ropade vad??
    Och ja, du uppfattade saken ratt, dumpa familjen och hang med oss. Vi ar lagomt sjalvupptagna och inte sa trevliga, men vi brukar ju ha kul anda

Hrm, det finns ju inga andra roliga tradar harinne, spanar dock efter inspiration till inredning, ser inte ut som jag vill...Kanske skiter jag bara i det och ser hemmet som en funktion och inte ett utstallningsobjekt...Ungefar som kroppen ( jag blir nu trottare o far samre humor for var ord jag skriver sa...) Vaya con Dios

Svar på tråden Hey Jude!