Hey Jude!
Jag vill oxa ata, men forsokte dricka lite soppa och jag blev sa illamaende, riktigt bra bantnngskur faktiskt
Laskig rav, man kan hitta mkt mystiskt pa tradera verkar det som...
Chaia, vad duktig du ar med spinning...
Jag vill oxa ata, men forsokte dricka lite soppa och jag blev sa illamaende, riktigt bra bantnngskur faktiskt
Laskig rav, man kan hitta mkt mystiskt pa tradera verkar det som...
Chaia, vad duktig du ar med spinning...
Elims, nar aker ni ner till Israel, snart?
Tilli, hoppas ni far en bra resa...Ar lite avis, men sag att det verkar nu som om varen antligen ar pa intagande
Vi aker ner i mitten av juli och kan tyvarr bara stanna i drygt tva veckor. Vi hade siktat pa 4, men det gar inte ihop med semesterledigheten och sedan insag jag att det blir mer romantiskt att fa ex. 1 vecka i grekland ocksa och inte hela semestern i svarmors extrarum...
Nix, talar inte sa mkt ivrit, mest en massa slang som bara kommer pa olampliga stallen... Jag har pluggat lite hebreiska, men det var ngt ar sedan och direkt jag lagger bort bockerna glommer jag sa mkt...tyvarr...
Pavel kommer nog inte att rosta, da man maste gora det uppe i stockholm(?) Men han gillar val kadima och ibland lekud...
Ska ni rosta?
Chaia, kul med sommarfest, for att overhuvudtaget kunna komma ihag det fenomenet...
Jag ar inte sa insatt i de olika partierna, ar inte heller ett dugg intresserad for att vara arlig...
Jaha, om man inte far rosta pa de olika konsulaten sa blir det ju annu svarare an att aka till Stockholm...
Oj vad anga fina namn ni har...Vill ju ha en massa dottrar nu, gillar fortfarande Orli, Naomi, Natalie, maya, sharon, anat...
usch, mar inge bra, skont att inte jobba imorgon...
lai la tov pa er alla...
Sadar...Lite battre, men direkt jag ater blir jag illamaende...Fick hora att en stor skara barn och min kollega ocksa ar dackade av maginfuensa...
Och sa ar jag ARG!! Jag ringde och flyttandrade min telefon till nasta mandag, och sa stanger idioten av min telefon nu!!
Jag kan inte ringa och skrika pa dem for jag har ingen telefon och pa mobilen ar det bara lite pengar kvar, sa Pavel fick ta det. De bad om ursakt och sade att de hade gjrt fel, men for att andra tillbaka felet kostar det OSS 400 sek!!
Pavel blev forbannad och arendet skulle ga till supervisorn, men jag har inte hort fran dem annu, sa har sitter jag, sjuk, har 1000 samtal att ringa och ingen telefon...Greeeat
Hur har ni det? Smakar teet gott?
Tack for sympatin
Och visst ar det frustrerande att man blir av med telefon nar man for en gangs skull ar hemma och kan ringa alla samtal...*muttrar*
naja, pavel brukar vara duktig pa att reda ut sadant, jag blir bara mesig och tyst...
Vilket te dricker du?? Jag har precis kopt chaite, pulvervarianten sa det blir typ chai latte, Mmmm...