Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Shabbat shalom pa er alla och valkommen eio

Tung vecka bakom mig kanns det som...Har ju knappt hunnit vara pa FL och det innebar att jag stressat for mkt med annat...

Monsa, vilken pingla!! Sedan oroa dig inte for arbetet...det kommer att bli bra!

Fajga, date huh?? Spannande varre.

Sag att ni skrev att det snoade i stockholm, har nere ar det ocksa rena rama Norrland...Brrrr, alleles for kallt...

Oppna forskolan ar ju superrolig for barnen och kul for de vuxna da man kan tjata blojor och liknande tills oronen bloder Min syrra gick alltid o jag alskade att hanga pa...

Har era forskolor manga "Drop In" dagar da ni kan komma o fika vad barnen har bakat, se verksamheten och traffa andra foraldrar?

Ska snart ta tag i allvaret och borja gora maaaat...blaa, gillar inte att laga mat...

• En helt vanlig mamma

forreasten, har du nyslingat haret, var kanonsnyggt!

• En helt vanlig mamma

Mmm, ar lagat maten o stadat upp lite...Sitter nu o smuttar pa rodvin o vantar pa att pavel ska komma hem.... alskar fredagskvallar....

• En helt vanlig mamma

KidA, jag tycker ni alla var jattefina, och du ser ju superfin ut!!! om du kanner dig pluffsig, tank som sa att det ar val vart att vara lite paverkad i kroppen for att fa noah? Vem gar omarkt forbi en graviditet?
    Men, visst ar det kul att fornya sig, oasett graviditet eller inte...Jag vill ga till frisor ASAP...

Monsa, yes you!! Du var ju sa fin i haret!!

Kiralves, tyvarr, inga recept...Men imorgon efter shabbes ar ju lims tillbaka, sa ha talamad.

Shabbat shalom

• En helt vanlig mamma

Mmm, vilken gullis

Iih, vagar man erkanna att jag inte kanner igen manga, de flesta av de band ni surrar sa nostalgiskt om...Det handlar inte omung alder utan ganska stort ointresse for musik!! Hor o hapna...

Daremot kan jag halla med Fajga om Mojitos!!! och rodvin ar ju min specialitet...

Idag har vi kollat nagra saker vi maste handla, BIL, SOFFA och PLASMATV...Tur att dte var sa billiga saker som stod pa var lista...*river mitt har i fortvivlan*
    Hur ska man ha rad att bygga upp ett hem nar man inte har talamod? Jag vill inte vanta pa battre tider?? Jag vill ha NU NU NU NU!! Ngn som kanner igen sig?

• En helt vanlig mamma

skont att ni redde ut dte Monsa. Allting blir lattare om man far ventilera det!!

Sag precis varsta ideen for kontor eller kok, Om man har en vanlig anslagstavla kan man bara hafta ett snyggt tyg runt det och sedan sticka pa sina papper/ foton osv, blir mkt stilrenare an korken man skadar annars...

• En helt vanlig mamma

Tutim, den smakar bara sssa gott, nastam inget alkohol...vilket kan fa forodande effekter tyvarr...

• En helt vanlig mamma

buhu, jag stavar som en kratta ikvall...

• En helt vanlig mamma

njae, jag ar tveksam till gin o tonic...Dricker allra helst vin eller ol....eller mojitos...

urk, maste nog "jobba' lite imorgon o iordningstalla alla portfolios...

• En helt vanlig mamma

tvatta pa lordag, det var ambitiost.... o att plugga pa helgen, nastan lika roligt som att arbeta pa helgen..

Svar på tråden Hey Jude!