Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Vad säger ni andra?
Uppskattar verkligen alla i den här tråden så mycket kunskap och kloka människor.
Hej alla gamla ruvare. Hur tidigt fick ni växtvärk? Och om embryot under en behandling ej fäst, eller blivit tidigt misfall, när började ni blöda? Jag har som mensvärk (mest höger sida) och tror varje gång jag går på toa att jag ska blöda :-/ Eller kan det vara Lutinusen? Jag som skulle ta det lugnt, nu e jag orolig o vaken...äsch....
Okej, jag lämnar tråden i fem månader tills jag kanske har mer gemensamt med er :)
Tack tack snälla ni. Jag kan då som sagt inte riktigt tro att det är sant. VUL blir den 29:e jan, hoppas att få se något som pickar
Var hos barnmorskan igår. 29 på magmåttet det var precis på mitten på kurvan. Hade 136 i hb och 7.2 på sockret.
Fick helt enkelt 5 plus av 5 möjliga hon kände på honom och tyckte att han kändes rätt normalstor. Jag är rädd för att få ett stort barn,
Allt känns bra nu i v 31. Hur mår ni andra gravida?
Igår sydde jag klart mitt babynest. Det blev hur fint som helst och enkelt var det, hittade beskrivning på nätet, det blev väldigt billigt med. Jag tänker då inte köpa dyra saker som jag kan sy själv. :)
Här kommer en bild på babynestet! Vet inte könet på pyret i min mage men jag tycker allt att det kan funka till både en pojke eller en flicka. Alternativet hade varit ett blå/vitt randigt tyg men det kändes för pojkigt. :)
Använde mig av ett gammalt påslakan så mer ekonomiskt kan det inte bli. Fick köpa skumgummi på Jysk 100 kr, en kudde för 9 kr på Ikea och lite band för 50 kr på Panduro.
Har varit på informationsträff på bb Sophia ikväll. Så värdefullt och nyttigt, var ju 9 år sen snart som jag födde.
Fick boken att föda av Gudrun Abascal och den ska jag läsa ikväll.
Hur mår ni ?