Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Hoppas du sover nu Bell! Du är ju vaken oftare är en nattammande mamma Grattis till vagnen. Vi fick den bara ett par dar efter mailet. Kram
Hoppas du sover nu Bell! Du är ju vaken oftare är en nattammande mamma Grattis till vagnen. Vi fick den bara ett par dar efter mailet. Kram
Har haft svår migrän i tre dagar. Har varit förskonad till nu. Känner mig helt slut. Tror också att mitt järnvärde sjunker för jag är så trött, började igår och jag har problem att hålla mig vaken.
Migränen är på väg bort och det känns så skönt. Har också haft gröna tjocka flytningar hela dagen, känner mig så ofräsch. Ringde förlossningen men de sa att jag kan ringa mvc imorgon och åka in och ta en odling, det är inte jätteakut men att det förmodligen är svamp eller bakteriell vaginos.
Så nu är RUL avklarad och allt såg bra ut. Tydligen har jag ändå moderkakan i framvägg så det var den som gjort att jag inte känner något av bebis än . Var svårt att se men BM trodde att det kanske var en liten pojke som gömmer sig i min mage
Fick min vagn idag. Blev så himla glad ända till jag såg att locket till liggdelen fattades hoppas inte det tar 9 veckor att få det skickat.