• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis

Har gått upp 2 kilo nu. Men det hade jag gjort såhär dags förra gången med. V. 21 hade jag gått upp fyra kilo, så det kan plana ut snart. Hoppas jag... Får väl skärpa till mig med maten snart

• Jenkis
    Linblå skrev 2014-03-11 19:00:13 följande:
    Härligt. Grattis :) Jag ska få se antal i morgon. Eller om det är något där. Tvivlar lite fortfarande. :)
    Då håller vi tummarna och kanske trådens första tvillingar ev?
  • Lyckostjärna

Tack alla godingar!!! Har ni förstått att vi alla ska få varsin bebis snart? Jag längtar så mycket!!! Jag tror jag börjar förstå idag att ja vi ska ha tillökning med en söt liten bebis!!! Ja det är sant!! Svärmor grät av lycka när vi berättade idag!!!! Så roligt!!!

• Linblå

Vet inte om det är flera. Jag vet ju bara att dom satte tillbaka två embryon. Det ger ju lite större chans/risk beroende på hur man ser på saken :)

• villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-03-11 19:00:09 följande:
    Jag gillar ju ost och marmelad ihop, även nu... Så det har blivit några skopor då och då... Även tjockt lager av endast Bregott går bra det med... Gjorde röd krusbärsmarmelad med vanilj och touch av maltwhisky för ett par år sedan. Har inte ätit på något år eftersom det egentligen inte tillhör mina matvanor liksom. Men för någon vecka sedan öppnade jag sista burken... Herrej...ar vad smaskigt!

Det lät verkligen gott!! Måste testa i sommar!! Själv hittade jag en burk plommon och kanel sylt från i somras. Också gott till ost Kram
  • villsågärna38
    Lyckostjärna skrev 2014-03-11 19:33:43 följande:
    Tack alla godingar!!! Har ni förstått att vi alla ska få varsin bebis snart? Jag längtar så mycket!!! Jag tror jag börjar förstå idag att ja vi ska ha tillökning med en söt liten bebis!!! Ja det är sant!! Svärmor grät av lycka när vi berättade idag!!!! Så roligt!!!

Ja visst är det fantastiskt Håller tummarna för er alla tjejer i tråden!! Tänk om vi kan ta en bebisfika i vinter Kram
  • Lillebrorsfaster
    Jenkis skrev 2014-03-11 18:46:25 följande:
    Ja, de luktar ju apa med, så jag fattar inte.

På jobbet är de måttligt förtjusta eftersom det luktar så mycket och även nån dag till, innan diskmaskinen körs...
    Hahahahaa
  • Lillebrorsfaster

Jenkis: Vill också gärna veta var du beställde bandet, har börjat få ont i ryggen, fick det tidigt sist också. Så jag tror det är något jag får helt enkelt... Trots att jag rör på mig mycket. Ett band kan vara smart att stärka upp med! Så tipsa gärna!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015