• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Pluttemor

Linblå och lillebrorsfaster, när har nu VUL ?

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    Lillebrorsfaster skrev 2014-03-12 10:15:15 följande:
    21 mars har jag VUL.
    Håller tummarna  
  • villsågärna38

Idag mår jag inte lika illa och vill inte äta några konstiga saker. Hjälp!! Alltid ska det vara nåt. Blir såklart jätteorolig nu fastän hjärnan vet att jag inte borde bli det. Att det inte behöver vara nåt fel. Usch... va instabil man blir av att vara gravid!! Kram

• Pluttemor
    villsågärna38 skrev 2014-03-12 10:38:16 följande:
    Idag mår jag inte lika illa och vill inte äta några konstiga saker. Hjälp!! Alltid ska det vara nåt. Blir såklart jätteorolig nu fastän hjärnan vet att jag inte borde bli det. Att det inte behöver vara nåt fel. Usch... va instabil man blir av att vara gravid!! Kram

tror inte att det är någon fara! 

Jag har inte kunnat äta choklad på två månader men i förrgår fick jag för mig att trycka i mig en hel stoor kexchoklad!!!! Muuuums vad det smakade gott då, men nu när jag tänker på choklad vill jag bara kräkas igen ObestämdKräks Hekt sjukt vad kroppen styr över en. 

Spiskummin var något jag fick för mig att äääälska vid min förra graviditet och spenat, Och det sugen har konstigt nog dykt upp även i denna graviditet... Det e lite skumt  

Jag tror att sånt verkligen kan komma o gå, oroa dig inte vännen

• villsågärna38
    Pluttemor skrev 2014-03-12 11:00:27 följande:
    tror inte att det är någon fara!  Jag har inte kunnat äta choklad på två månader men i förrgår fick jag för mig att trycka i mig en hel stoor kexchoklad!!!! Muuuums vad det smakade gott då, men nu när jag tänker på choklad vill jag bara kräkas igen  Hekt sjukt vad kroppen styr över en.  Spiskummin var något jag fick för mig att äääälska vid min förra graviditet och spenat, Och det sugen har konstigt nog dykt upp även i denna graviditet... Det e lite skumt   Jag tror att sånt verkligen kan komma o gå, oroa dig inte vännen

Tack Kram
  • Jullan

Åh jag är så besviken! Skulle äntligen få gå på VUL idag (8+1) och så har jag fått magsjuka så jag får inte komma dit. Känns så himla tråkigt att behöva vänta ännu längre på att förhoppningsvis få höra det lilla hjärtat slå. Dessutom känner jag mig lite orolig för ärtan. Har gått ner ca 4 kg i vikt, mestadels vätska antar jag, och hoppas bara att den har så den klarar sig med allt.

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015