• Lokattis

IVF under 2014

KattaochAnja skrev 2014-06-16 10:28:29 följande:
    Nu sitter man och väntar på att få komma in på ultraljud . Hoppas att äggen är perfekta . Orkar inte ta mer sprutor nu . :(

Hoppas du slipper mer sprutor! Håller tummarna!
  • Lokattis
    KattaochAnja skrev 2014-06-16 11:53:32 följande:
    Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .
    Håller tummarna att allt går bra för er idag!
  • Lokattis
    Mandelmumsa skrev 2014-06-19 08:01:31 följande:
    Testade positivt idag! :)

Stort, stort grattis!!!
  • Lokattis
    Nicka skrev 2014-06-20 10:49:10 följande:
    Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

Grattis!!! Och glad midsommar!
  • Lokattis
    Susanne1975 skrev 2014-06-21 19:52:14 följande:
    Tack för era svar! Gör IVF med PGD och plockar ägg på måndag. 

Lycka till på måndag! Jag var också rätt öm inför äggplock, och minst en vecka efteråt...
  • Lokattis
    plopp76 skrev 2014-06-22 17:03:48 följande:
    Grattis till plusset! Måste kännas underbart :)

Jag kikar in hos er varje dag och förlikas mer om mer med att vi kör igång med IVF i september. Jag har visserligen 3 ägglossningar kvar innan vi är där, men hyser väldigt litet hopp till att det funkar.

Det är inte alltid helt lätt att förena sorg och bebisbakande... så jag vet inte om vi kommer pricka rätt alls... min sambo är inte så het på att ha sex. Så dte blir ju lixom inga helhjärtade försök då.

Kram till er alla! Ni är fantastiska kämpar!

Ja, till hösten kör vi! Jag börjar sakta men säkert återhämta mig efter en fruktansvärd vår och börjar nu faktiskt mentalt ladda inför nya försök redan, bara två veckor efter mitt MA. Men inser att kroppen nog behöver vila lite till, slutade blöda igår... Kram själv!
  • Lokattis
    KattaochAnja skrev 2014-06-23 01:23:10 följande:
    då ska de sättas in en blastocyst i morgon .. nervöst nu kram

Lycka till!
  • Lokattis
    KattaochAnja skrev 2014-06-23 17:19:42 följande:
    då är man offesielt ruvare till en 5 dagars (blastocyst) .. AAAAAAAAAAAAAAAA kan inte tro de

Då håller vi alla tummar vi har!!!
  • Lokattis
    Bell13 skrev 2014-06-23 18:49:07 följande:
    Tackar :) nu håller vi tummarna.

Absolut! Såg att du hade haft din del av MF och MA? Då ska det väl hålla hela vägen nu, tycker jag. Kram!
Svar på tråden IVF under 2014