• Lokattis

IVF under 2014

Puh, då har man varit med om skrapning också. Det gick alldeles utmärkt, fantastiska läkare och sköterskor som tog hand om en. Inga problem med piller eller narkosen heller. Så skönt att ha det gjort!

• Lokattis
    Primolut88 skrev 2014-06-09 05:26:00 följande:
    Testdag idag och stickan visa två streck heeelt sjukt jag fattar ingenting

Stort stort grattis!!!
  • Lokattis
    knaestoot skrev 2014-06-09 15:18:33 följande:
    Lokattis:

Har nu läst ifatt lite av allt jag missat, så fruktansvärt tråkigt att läsa vad som hände er! ð???

Massor av styrke-kramar till er!

Tack snälla du... Ni verkar också ha haft det tufft. Ett stort grattis till plusset! Kram.
  • Lokattis
    Primolut88 skrev 2014-06-09 16:30:23 följande:
    Tack! Det samma en bra start på veckan för oss båda

Nja, nu har du nog läst fel. Okej för att jag är glad att ha skrapningen avklarad, men någon bra start på veckan skulle jag inte kalla det...
  • Lokattis

Jag håller tummarna för er som ruvar nu!

Och även för KattaochAnja, hoppas det ser bra ut på VUL:et imorgon!

• Lokattis
    Supers skrev 2014-06-10 21:06:10 följande:
    Bättre idag..men fy fan vad ont jag hade igår. Hoppas den slutar växa nu ;) Den kan ju hålla på fram o tebax rätt länge...vi får hoppas smärtan inte blir för stor.

Ja, då hoppas vi att den skärper sig nu!
  • Lokattis
    Supers skrev 2014-06-11 05:02:49 följande:
    Tjuvtestade idag rd 10 och som jag förväntade mig var det negativt inte ens en liiiten liiten uns till ett andra streck. Vet att jag testar nga dar för tidigt men......fortsättning följer nada symptom osv...

Jag fortsätter att hålla tummarna!
  • Lokattis
    Supers skrev 2014-06-11 08:47:54 följande:
    Lokattis: Tack..vet att jag inte ska ta ut nått i förskott..än är inte mensen här. ..men fy vad ledsen jag är. .gråtit typ hela morgonen :/

Usch, jag förstår hur det känns... Helt omöjligt att hålla tankarna på rätt bana hela tiden. Du vet ju att det är tidigt, allt kan fortfarande hända men jag vet hur svårt det är att hålla fast vid logiken i en situation som denna. Hoppas det känns bättre snart. Kraaaam!
  • Lokattis
    KattaochAnja skrev 2014-06-11 15:37:35 följande:
    givk åt helvette på vul suck .. inte till räkligt stora .. den största var 11,5 mm .. och i stället för 112,5 enheter på gonal f ska jag ta 150 . och jag ska ta orga till måndag samma med gonal-f ... :( orkar inge mer snart .. jag mår så dåligt av nålar suck blir så less på min kropp .. nästa vul mån den 16

Usch, jobbigt... Jo, man blir less när kroppen inte vill samarbeta. Kram till dig.
Svar på tråden IVF under 2014