• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-10 23:48:29 följande:

Låter helt underbart! vad har du för modell på jackan! tajt och kort eller!????

Midjekort ja, och tajt. Svart
  • Pentra
    Anonym (anonym) skrev 2017-04-16 09:33:04 följande:
    Skinnbyxor är skönt men jag är ingen fetish så det kan bli väldigt svettigt, framförallt på sommaren så kan det vara jätte jobbigt att ha på sig.

Vad jag upplevt så har byxor tillverkade i konstläder/fuskskinn den effekten att man blir otrevligt svettig på ganska kort tid, så sådana använder jag därför inte. Men äkta läder, och som är tunt fodrat, andas och blir inte alls så varmt och svettigt. Jag har alltid snygga trosor och oftast stay-ups under när jag har äkta skinnbyxor på mig. Skulle det, mot förmodan, bli varmt och vått så blir trosorna drabbade i första hand; och det är lättare att snabbt byta dem än att rengöra skinnbyxorna. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • andpet

härligt !det låter hur snyggt och sexigt som helst !det fulländrar min fantasi, tack Pussan.

• Anonym (anonym)

Hej Pentra

Det är sant. Fejkskinn blir mycket varmare men även äkta skinnbyxor blir svettiga om du har dom ute mitt på dagen i juli.

Hejsvejs

• Killekille34
    Pussan skrev 2017-04-10 22:34:53 följande:

Skinnjackan luktar ju så gott, blir lite kåt av det också. Och när jag knäpper upp den så tittar två styva fram, en guldring i varje bröstvårta har jag...gillar du den tanken när du runkar?

Gillar åxå den lukten av skinnkläder. Porrigt. Blev lite avis på min kompis strax före jul . Jag och han brukar ibland skicka mms eller kortvideos till varann för att retas lite om vi knullar och våra partners ifråga godkänner en filmsnutt . Killen filmade före jul när han tryckte in kuken bakifrån på sin tjej med tighta skinnbyxor som hon klippt hål i så fittan blottades. Alltså rena porrbyxor för hemmabruk. Han dunkade på henne rejält och drog ut och la en stor sats på hennes röv ovanpå skinnbra?lorna. Ja det har blivit lite runka till denna video. Min sambo förstår mig för det ser härligt ut och vi får snart ta göra en ny porrsnutt vi med å skicka till han så han får lite runkmaterial..
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-17 02:46:13 följande:

härligt !det låter hur snyggt och sexigt som helst !det fulländrar min fantasi, tack Pussan.

Det glädjer mig. Ja, det känns sexigt också. Ibland kan jag ha på mig bara lilla skinnjackan och ett par skor, ensam eller i sällskap. Känns och luktar porrigt...
  • Pentra
    Anonym (anonym) skrev 2017-04-17 22:20:24 följande:
    Hej Pentra Det är sant. Fejkskinn blir mycket varmare men även äkta skinnbyxor blir svettiga om du har dom ute mitt på dagen i juli. Hejsvejs

Det är inte ofta som jag har skinnbyxor på mig just timmarna mitt på dagen i juli månad, såvida det inte är så att jag är ute och åker hoj (alltid snyggt klädd under). Men, om det skulle råka vara tryckande värme så hjälper fartvinden till så att det inte blir för varmt. Och så är jag nog en person som svettas mindre än medelmänniskan kanske... ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (anonym)

Hej Pentra

Det är skillnad om du åker hoj, då fläktar det mycket. Jag menade mer om man går inne i stan eller så. Då kan det bli svettigt men man lär sig också lite, tänka på AC och att man går och sitter i skuggan och så.
    Har du bara MC skinnkläder eller använder du även mer skinnkläder i vardagen?

• Pentra
    Anonym (anonym) skrev 2017-04-20 12:47:29 följande:
    Hej Pentra Det är skillnad om du åker hoj, då fläktar det mycket. Jag menade mer om man går inne i stan eller så. Då kan det bli svettigt men man lär sig också lite, tänka på AC och att man går och sitter i skuggan och så. Har du bara MC skinnkläder eller använder du även mer skinnkläder i vardagen?  

Jo, så är det ju. ... Med att skriva "såvida" i mitt förra inlägg så åssyftade jag att jag även har "vanliga" skinnbyxor. I min garderob ingår även en och annan skinnkjol samt skinn- och mockajackor. Har även ett par skinn-chaps, men dem använder jag sällan. Men mina over-knee-stövlar, som jag har på mig just nu, är tyvärr av fuskskinn, däremot. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor