• Pussan

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Ja det var ju lite trist för dig, visst är det sexigt och jag känner mig helt klart sexig i skinnbyxor och klackar. De killar som har kommenterat det har helt klart uppskattat det också

• Pussan
    bigron skrev 2016-11-04 19:13:17 följande:

Läder is da shit!
    Dessvärre är det ofta fula kärringar som drar på sig det i stället
    för läckerbitar!

Det sitter i betraktarens öga. Jag är nog en ful kärring för dig, men jag vet också att jag är så j-a läcker i skinnbyxor för andra.....!
  • Pussan
    andpet skrev 2017-03-18 17:59:02 följande:

Jag tror också du är en läcker kvinna i läder! bär du skinnjacka också så är det bara så fuckin right!!

Det gör jag gärna, skinnjacka och skinnbyxor och inget mera...ja höga klackar förstås. Fast när skinnbrallorna har åkt av och jag bara har jackan och skorna då blir det både fuckin right och fuckin left och fuck in the middle...!
  • Pussan
    Gwszieb skrev 2017-03-19 13:48:29 följande:

Vad har ni för trosor under? Finns det risk för synliga troskanter? Får trosor plats om skinnbyxorna sitter mycket tajt?

String går ju bra. Men om jag vet att jag bara ska ha skinnbyxorna en stund så är jag hellre utan trosor
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-10 18:46:28 följande:
    Det låter som en dröm(läderfantasi).det är precis som mitt runkobjekt!
    Skinnjackan luktar ju så gott, blir lite kåt av det också. Och när jag knäpper upp den så tittar två styva fram, en guldring i varje bröstvårta har jag...gillar du den tanken när du runkar?
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-10 23:48:29 följande:

Låter helt underbart! vad har du för modell på jackan! tajt och kort eller!????

Midjekort ja, och tajt. Svart
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-17 02:46:13 följande:

härligt !det låter hur snyggt och sexigt som helst !det fulländrar min fantasi, tack Pussan.

Det glädjer mig. Ja, det känns sexigt också. Ibland kan jag ha på mig bara lilla skinnjackan och ett par skor, ensam eller i sällskap. Känns och luktar porrigt...
  • Pussan
    Vild mamma skrev 2018-07-25 13:40:11 följande:
    Klart det är bekvämt, men varmt.

Följer kroppen som ett andra skinn.
    Skinn känns ju läckert och sexigt och, som du skriver, följsamt.
    Fast just nu är det för varmt.
  • Pussan
    Anonym (Red) skrev 2018-07-25 23:11:42 följande:

Pussan, har du provat latex kläder?, vadtycker du om det isf?

Njaaa...det blir lite äckligt svettigt tycker jag även om det utan tvekan ser sexigt ut. Känner mig sexig först men efter en stund känner jag mig rätt motbjudande. Skinn känns bättre och även jeans med mycket lufthål - både på mig själv och på killarna tycker jag.
Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor