• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Anonym (P)

Blir mest förvånad att någon har det på sig idag...till vardags!!

Anonym (P) skrev 2014-02-01 15:06:24 följande:
    Blir mest förvånad att någon har det på sig idag...till vardags!!

Så intressant att du tycker det. På vilket sätt är det förvånande?
  • Anonym (P)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-01 15:17:06 följande:

Så intressant att du tycker det. På vilket sätt är det förvånande?
    Eh, jo för att det är fult och brist på smak!
    Anonym (P) skrev 2014-02-01 21:39:36 följande:
    Eh, jo för att det är fult och brist på smak!

Haha, ok. Vill ju påstå att smaken kan vara olika. Just bristande smak har jag nog aldrig stött på
  • skinnbrallor

Håller med trådstartaren om att skinnbrallor kan vara supersexigt. Fast gillar bara äkta läderbrallor, de andra går bort.

skinnbrallor skrev 2014-02-02 11:54:41 följande:
    Håller med trådstartaren om att skinnbrallor kan vara supersexigt. Fast gillar bara äkta läderbrallor, de andra går bort.

Äntligen! Trodde jag var ensam här i världen ett tag där ;) personligen går jag nog mer igång på utseendet än själva materialet i sig
  • Anonym (hård nu)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-02 16:32:13 följande:

Äntligen! Trodde jag var ensam här i världen ett tag där ;) personligen går jag nog mer igång på utseendet än själva materialet i sig
    Blev hård nu.....tänker tillbaka på när jag dejtade en tjej
    som brukade ha skinnbrallor.....och jag älskade att sitta bredvid henne
    och känna på hennes lår.....älskar känslan o utseendet på svarta skinnbyxor..

Hon blev kåt av att jag blev det....så byxorna åkte snabbt av
    och så blev det en skön påsättning av det hela:) F-n vad sådana brallor är snygga
    om de sitter snyggt på damens kropp......mmmmmmm..........

Anonym (hård nu) skrev 2014-02-02 16:40:13 följande:
    Blev hård nu.....tänker tillbaka på när jag dejtade en tjej som brukade ha skinnbrallor.....och jag älskade att sitta bredvid henne och känna på hennes lår.....älskar känslan o utseendet på svarta skinnbyxor.. Hon blev kåt av att jag blev det....så byxorna åkte snabbt av och så blev det en skön påsättning av det hela:) F-n vad sådana brallor är snygga om de sitter snyggt på damens kropp......mmmmmmm..........

Kan absolut känna iden det du beskriver. Min sambo har två par fejk-skinnbyxor som hon använder rätt så flitigt. För mig räcker det att höra henne gå i dom för att komma igång. Hon märker vilken makt hon har, vilket såklart bidrar till att hon använder dom lite oftare än hon hade gjort annars :)
  • Anonym (hård nu)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-02 22:32:34 följande:

Kan absolut känna iden det du beskriver. Min sambo har två par fejk-skinnbyxor som hon använder rätt så flitigt. För mig räcker det att höra henne gå i dom för att komma igång. Hon märker vilken makt hon har, vilket såklart bidrar till att hon använder dom lite oftare än hon hade gjort annars :)
    I here you, brother:))

Så härligt med samspelet två människor emellan.....
    Eggas av varandra....

Anonym (hård nu) skrev 2014-02-02 23:55:15 följande:
    I here you, brother:)) Så härligt med samspelet två människor emellan..... Eggas av varandra....

Absolut är det så. Men det är ju lite det en förhållande går ut på oxå... Hade hon tyckt det var fult med skinnbyxor hade jag accepterat det. Men det är helt klart en extra kick i förhållandet att hon tycker lika som mig 😃
Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor