• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • MrBundy

Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...

• MrBundy
    MrBundy skrev 2014-08-24 09:37:11 följande:

Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...

Nää, vad är nu detta... Hade sett fram emot många härliga minuter med Kajsa i skinnbyxor även denna veckan. Tyvärr såg jag inga alls... ???? Någon annan som sett någon snygg tjej i skinn/lackbyxor på sistone?
  • Anonym (anonym)

Jag har ofta skinnkläder på mig och jag får ofta kommentarer eller i alla fall i början. Jag är dock gift med en man som älskar det på tjejer och han säger att det är mycket att män antigen tycker det är supersnyggt och sexigt eller så tycker dom att det är fult och billigt.

• Anonym (Mr.M)

Jag älskar när tjejer har lackbyxor och skinnjacka. Ett par platåklackar till det och man nästan tuppar av hahaha! Har berättat för tjejen att jag tänder på det som fan. Har t.om köpt såna skor och kläder till henne. Tänkte att hon kunde ha det här hemma om inte annat. Typ när hon vill sexa till det lite. Men nä, det ligger längst in i garderoben och skräpar. Tror att hon provade det en gång och sen aldrig mer. Tråkigt...

• Pussan

Ja det var ju lite trist för dig, visst är det sexigt och jag känner mig helt klart sexig i skinnbyxor och klackar. De killar som har kommenterat det har helt klart uppskattat det också

• Anonym (Mr.M)
    Pussan skrev 2015-04-21 22:15:03 följande:

Ja det var ju lite trist för dig, visst är det sexigt och jag känner mig helt klart sexig i skinnbyxor och klackar. De killar som har kommenterat det har helt klart uppskattat det också

Ja det är utan tvekan det sexigaste som finns.
Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor