• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Hannah4
    MrBundy skrev 2015-04-24 18:50:52 följande:

Ja, klart att det kanske inte passar med skinnbyxor en dag på stranden när det är 30grader å sol. Desto mer angeläget att använda dom lite extra mkt nu innan värmen kommer ;)

Tjejer, berätta gärna mer vad ni får för kommentarer! Min sambo berättar om att hon fått mkt blickar, men verkar inte fått några direkta kommentarer.

Jag har ofta skinnkläder på mig och jag får ofta kommentarer eller i alla fall i början. Jag är dock gift med en man som älskar det på tjejer och han säger att det är mycket att män antigen tycker det är supersnyggt och sexigt eller så tycker dom att det är fult och billigt.
  • MrBundy

Kanske dax att återuppliva tråden nu när det börjar bli höst...

Nån tjej som plockat fram skinnbrallorna ur garderoben än?

• Anonym (J)

Jag är kille och är klädd ofta i skinnbyxor,

Jag får också blickar av både tjejer o killar.

• Anonym (Jennie)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-01 14:32:03 följande:

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

Är kvinna och 44 år gammal, jag köpte mina första skinnbyxor för en månad sedan(svarta och riktigt tajta). Jag har definitivt fått många blickar när jag har dessa byxor. Jag märker definitivt att folk lägger märkte till mig på ett annat sätt än tidigare, måste erkänna att jag blir upphetsad av att bli betraktad som ett "sexobjekt". Har fått oväntat många kommentarer av kvinnor som dels är av typen "vad snygg du ser ut i skinnbyxor" men även många kvinnor som undrar vad skinnbyxor kostar och om jag tror de själva skulle passa att ha sådana byxor.
  • MrBundy
    Anonym (Jennie) skrev 2016-11-01 09:07:26 följande:
    Är kvinna och 44 år gammal, jag köpte mina första skinnbyxor för en månad sedan(svarta och riktigt tajta). Jag har definitivt fått många blickar när jag har dessa byxor. Jag märker definitivt att folk lägger märkte till mig på ett annat sätt än tidigare, måste erkänna att jag blir upphetsad av att bli betraktad som ett "sexobjekt". Har fått oväntat många kommentarer av kvinnor som dels är av typen "vad snygg du ser ut i skinnbyxor" men även många kvinnor som undrar vad skinnbyxor kostar och om jag tror de själva skulle passa att ha sådana byxor.
    Härligt! Önskar fler kvinnor kunde komma till samma insikt som du gjort. Min sambo köpte nya byxor och leggings i fejk-skinn härom veckan och redan första dagen hon hade skinnbyxorna på jobbet fick hon flera kommentarer och speciellt en kille som tydligen pratade länge och väl om hennes nya byxor. Kan tillägga vi hade väldigt bra sex den kvällen...
  • Anonym (Jennie)
    MrBundy skrev 2016-11-01 17:16:55 följande:

Härligt! Önskar fler kvinnor kunde komma till samma insikt som du gjort. Min sambo köpte nya byxor och leggings i fejk-skinn härom veckan och redan första dagen hon hade skinnbyxorna på jobbet fick hon flera kommentarer och speciellt en kille som tydligen pratade länge och väl om hennes nya byxor. Kan tillägga vi hade väldigt bra sex den kvällen...

Fler kvinnor än du tror gillar skinnbyxor men många är tyvärr lite fega och vågar inte ha på sig skinnbyxor alls eller undviker skinnbyxor när de jobbar. Jag brukar kombinera mina skinnbyxor med att ha svarta högklackade skinnskor.
  • Anonym (J)

Jag är kille och har flera skinnbyxor,det är många som gillar det med????

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor