Så sexigt med lack/skinnbyxor
Jag har ofta skinnkläder, har en som älskar det, men varför det är så få som har det är för att dels tycker många det är fult och sen är det svårt att använda många gånger
Jag har ofta skinnkläder, har en som älskar det, men varför det är så få som har det är för att dels tycker många det är fult och sen är det svårt att använda många gånger
Precis. Jag känner att ibland, i vissa situationer, passar det dåligt med skinn, framförallt om jag har mer än ett plagg i skinn. Min man har dock ingen förståelse för det. Sommartid är typiskt då det kan vara svårt med skinnkläder.
Det är lite konstigt när man läser om vad folk tycker om snygga skinnkläder på nätet. De är nästan alltid positiva. Men om så många tycker det är så snyggt varför har så enormt få det i verkligheten?
Jag får både positiva o negativa kommentarer. Allt från snyggt och modigt till smaklöst o fult.
Hej
va roligt att du har pvc och gummi oxå. Jag har leggings och en topp i latex. Men jag håller inte med dig att det är vanligt. Kanske på klubbar och då är det ju mycket lättare att ha. Jag går mycket sällan ut så. Jag är gift och har barn och hus. Hur gammal är du? Var bor du?
Men det är sant att jag får positiva kommentarer från folk jag inte känner men flera som jag känner säger ärligt att det inte är snyggt och det är därför så få har det?
Vad har du för gummi och pvc kläder?
Ja, klart att det kanske inte passar med skinnbyxor en dag på stranden när det är 30grader å sol. Desto mer angeläget att använda dom lite extra mkt nu innan värmen kommer ;)
Tjejer, berätta gärna mer vad ni får för kommentarer! Min sambo berättar om att hon fått mkt blickar, men verkar inte fått några direkta kommentarer.
Jag har skinnbyxor nästan året runt.
Kul att höra
Det är snyggt med skinnbyxor och skinnkläder men som sagt det är väldigt svettigt att ha det nu
Hej
Vem är du?
Vad gillar du med skinnkläder? Vad för sorts skinnkläder gillar du?