• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-04 11:05:53 följande:
    Absolut är det så. Men det är ju lite det en förhållande går ut på oxå... Hade hon tyckt det var fult med skinnbyxor hade jag accepterat det. Men det är helt klart en extra kick i förhållandet att hon tycker lika som mig 😃

Ingen tjej på detta forum som äger ett par lack/skinnleggings eller byxor? 😳 Känns som de flesta modebloggar eller nätshoppar har överflöd av dessa byxor... Känns som intresset här är lite svalare? Motbevisa mig gärna ;)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-09 16:15:28 följande:
    Ingen tjej på detta forum som äger ett par lack/skinnleggings eller byxor? 😳 Känns som de flesta modebloggar eller nätshoppar har överflöd av dessa byxor... Känns som intresset här är lite svalare? Motbevisa mig gärna ;)

BUMP Vad är det för tjejer som hänger på detta forum egentligen? :)
  • Johan70

Kvinnor som har skinnbyxor eller motsvarande har det kanske mer för att det är snyggt än för att det är sexigt? Hur som helst är det både snyggt och sexigt. Det var trevligt när det var riktigt modernt i slutet på 90-talet.

• MrBundy
    Johan70 skrev 2014-02-22 18:37:40 följande:
    Kvinnor som har skinnbyxor eller motsvarande har det kanske mer för att det är snyggt än för att det är sexigt? Hur som helst är det både snyggt och sexigt. Det var trevligt när det var riktigt modernt i slutet på 90-talet.

Slutet 90-tal? ;) rekommenderar en koll på de största svenska modebloggarna. Ni skola då finna skinn- och fejkskinnbrallor på åtminstone hälften av alla vinterns outfitbilder.
  • Johan70
    MrBundy skrev 2014-02-23 20:31:51 följande:

Slutet 90-tal? ;) rekommenderar en koll på de största svenska modebloggarna. Ni skola då finna skinn- och fejkskinnbrallor på åtminstone hälften av alla vinterns outfitbilder.
    Ja visst, men jag har inte sett så många kvinnor ha det i verkligheten nu. Det såg man däremot då.

Modet är inte det som saluförs. Modet är det som folk faktiskt har på sig.
  • Kille som gillar läder

Jag kan känna precis som dig, som om jag blir förstenad om jag ser en tjej i tighta skinnbyxor. Särskilt om hon både har skinnbyxor och en kort skinnjacka.

• MrBundy

Nu när värsta värmen verkar lagt sig kanske någon tjej tagit fram sina skinnbyxor igen?

• Mia Sthlm
    MrBundy skrev 2014-08-07 19:38:21 följande:

Nu när värsta värmen verkar lagt sig kanske någon tjej tagit fram sina skinnbyxor igen?

Lackbyxorna åkte på härom kvällen när jag skulle ut. Snyggt, sexigt och helt rätt tycker jag, synd att så många måste gnälla på vad de inte gillar. Man har ju det man gillar.
  • MrBundy
    Mia Sthlm skrev 2014-08-13 16:06:13 följande:

Lackbyxorna åkte på härom kvällen när jag skulle ut. Snyggt, sexigt och helt rätt tycker jag, synd att så många måste gnälla på vad de inte gillar. Man har ju det man gillar.

Började nästan misströsta lite... ????

Kan det vara så att familjeliv inte riktigt är lockar tjejer med den stilen? Går man ut en kväll ser man otaliga lackbyxor och kollar man modebloggar lika så....
  • Kille 20

Jag tycker det är riktigt sexigt med skinnbyxor, skinnkjol och även skinnjacka! Det jag gillar mest är faktiskt skinnjacka, dem som var populära för något år sen med muddar vid armarna neråt och i nacken! Tycker det är extremt jävla cp sexigt! Min flickvän vet det och tar ibland på sig den när vi ska ha sex :D om min flickvän har på sig sin skinnjacka ute på stan går jag alltid bakom henne

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor