• MrBundy

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Johan70 skrev 2014-02-22 18:37:40 följande:
    Kvinnor som har skinnbyxor eller motsvarande har det kanske mer för att det är snyggt än för att det är sexigt? Hur som helst är det både snyggt och sexigt. Det var trevligt när det var riktigt modernt i slutet på 90-talet.

Slutet 90-tal? ;) rekommenderar en koll på de största svenska modebloggarna. Ni skola då finna skinn- och fejkskinnbrallor på åtminstone hälften av alla vinterns outfitbilder.
  • MrBundy

Nu när värsta värmen verkar lagt sig kanske någon tjej tagit fram sina skinnbyxor igen?

• MrBundy
    Mia Sthlm skrev 2014-08-13 16:06:13 följande:

Lackbyxorna åkte på härom kvällen när jag skulle ut. Snyggt, sexigt och helt rätt tycker jag, synd att så många måste gnälla på vad de inte gillar. Man har ju det man gillar.

Började nästan misströsta lite... ????

Kan det vara så att familjeliv inte riktigt är lockar tjejer med den stilen? Går man ut en kväll ser man otaliga lackbyxor och kollar man modebloggar lika så....
  • MrBundy

Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...

• MrBundy
    MrBundy skrev 2014-08-24 09:37:11 följande:

Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...

Nää, vad är nu detta... Hade sett fram emot många härliga minuter med Kajsa i skinnbyxor även denna veckan. Tyvärr såg jag inga alls... ???? Någon annan som sett någon snygg tjej i skinn/lackbyxor på sistone?
  • MrBundy

Ja, klart att det kanske inte passar med skinnbyxor en dag på stranden när det är 30grader å sol. Desto mer angeläget att använda dom lite extra mkt nu innan värmen kommer ;)

Tjejer, berätta gärna mer vad ni får för kommentarer! Min sambo berättar om att hon fått mkt blickar, men verkar inte fått några direkta kommentarer.

• MrBundy

Kanske dax att återuppliva tråden nu när det börjar bli höst...

Nån tjej som plockat fram skinnbrallorna ur garderoben än?

• MrBundy
    Anonym (Jennie) skrev 2016-11-01 09:07:26 följande:
    Är kvinna och 44 år gammal, jag köpte mina första skinnbyxor för en månad sedan(svarta och riktigt tajta). Jag har definitivt fått många blickar när jag har dessa byxor. Jag märker definitivt att folk lägger märkte till mig på ett annat sätt än tidigare, måste erkänna att jag blir upphetsad av att bli betraktad som ett "sexobjekt". Har fått oväntat många kommentarer av kvinnor som dels är av typen "vad snygg du ser ut i skinnbyxor" men även många kvinnor som undrar vad skinnbyxor kostar och om jag tror de själva skulle passa att ha sådana byxor.
    Härligt! Önskar fler kvinnor kunde komma till samma insikt som du gjort. Min sambo köpte nya byxor och leggings i fejk-skinn härom veckan och redan första dagen hon hade skinnbyxorna på jobbet fick hon flera kommentarer och speciellt en kille som tydligen pratade länge och väl om hennes nya byxor. Kan tillägga vi hade väldigt bra sex den kvällen...
  • MrBundy
    Anonym (Man) skrev 2018-08-05 10:56:24 följande:

Visst är det sexigt.

Min förra sekreterare och sedan KK hade

ofta kort skinnkjol, nylon och klackar.

Ibland blev det för lite arbete gjort.

Låter som en väldigt duktig och kompetent sekreterare ;)

Pratade ni om hennes klädsel? Visste hon om vad du tyckte om när hon hade skinnkjol?
  • MrBundy

Vill bara tipsa om Agenda på svt nu ikväll med Karin Magnusson som programledare. Han har väldigt snygga skinnbyxor 😍

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor