• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Anonym (Pussen)

Alla vet väl att Pussan är en kille?

• Anonym (J)

Läckert med killar i skinn

• Anonym (anonym signatur)
    Killekille34 skrev 2017-04-19 19:18:34 följande:
    Gillar åxå den lukten av skinnkläder. Porrigt. Blev lite avis på min kompis strax före jul . Jag och han brukar ibland skicka mms eller kortvideos till varann för att retas lite om vi knullar och våra partners ifråga godkänner en filmsnutt . Killen filmade före jul när han tryckte in kuken bakifrån på sin tjej med tighta skinnbyxor som hon klippt hål i så fittan blottades. Alltså rena porrbyxor för hemmabruk. Han dunkade på henne rejält och drog ut och la en stor sats på hennes röv ovanpå skinnbra?lorna. Ja det har blivit lite runka till denna video. Min sambo förstår mig för det ser härligt ut och vi får snart ta göra en ny porrsnutt vi med å skicka till han så han får lite runkmaterial..
    Så trist att förstöra byxorna på det sättet, att klippa sönder dem.
  • Vild mamma
    svetruck2821 skrev 2017-11-02 01:07:07 följande:

lack och skinnbyxor och även lårhöga skinnstövlar är snygt och sexit

Använder jag regelbundet både på jobbet och privat!
    Man får mkt uppmärksamhet kan jag lova Flört
  • matteand
    Vild mamma skrev 2017-11-02 14:19:30 följande:
    Använder jag regelbundet både på jobbet och privat!
    Man får mkt uppmärksamhet kan jag lova Flört
    Det kan jag förstå :)
  • Anonym (J)

Klär mig också i skinnbyxor o tröja i skinn.

• Anonym (SKINN)

Helt klädd i skinn just nu! SÅ skönt!

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor