• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Hannah4

Jag har ofta skinnkläder, har en som älskar det, men varför det är så få som har det är för att dels tycker många det är fult och sen är det svårt att använda många gånger

• Anonym (anonym)

Lackbyxor? Ni menar pvc byxor antar jag?

• Anonym (sara)

Jag använder tajta skinnbyxor ibland, min man älskar det, han blir hård direkt när han ser min rumpa och måste sätta på mig.

• Mia Sthlm
    Anonym (sara) skrev 2015-04-23 10:27:36 följande:

Jag använder tajta skinnbyxor ibland, min man älskar det, han blir hård direkt när han ser min rumpa och måste sätta på mig.

Jag har skinnbyxor för jag känner mig sexig, sen är det löjligt enkelt att kåta upp min kille när jag har skinnbyxor och klackar. Man får rätt mycket blickar och kommentarer från andra också, både killar och tjejer har kommit fram och tyckt det är sexigt med skinn.
  • Mia Sthlm
    Hannah4 skrev 2015-04-22 10:57:42 följande:

Jag har ofta skinnkläder, har en som älskar det, men varför det är så få som har det är för att dels tycker många det är fult och sen är det svårt att använda många gånger

Hur menar du svårt att använda? Att man inte kan ha det på en del jobb?
  • Hannah4

Precis. Jag känner att ibland, i vissa situationer, passar det dåligt med skinn, framförallt om jag har mer än ett plagg i skinn. Min man har dock ingen förståelse för det. Sommartid är typiskt då det kan vara svårt med skinnkläder.

• MrBundy

Ja, klart att det kanske inte passar med skinnbyxor en dag på stranden när det är 30grader å sol. Desto mer angeläget att använda dom lite extra mkt nu innan värmen kommer ;)

Tjejer, berätta gärna mer vad ni får för kommentarer! Min sambo berättar om att hon fått mkt blickar, men verkar inte fått några direkta kommentarer.

• Hannah4

Det är lite konstigt när man läser om vad folk tycker om snygga skinnkläder på nätet. De är nästan alltid positiva. Men om så många tycker det är så snyggt varför har så enormt få det i verkligheten?

Jag får både positiva o negativa kommentarer. Allt från snyggt och modigt till smaklöst o fult.

• Mia Sthlm
    Hannah4 skrev 2015-04-27 06:36:27 följande:

Det är lite konstigt när man läser om vad folk tycker om snygga skinnkläder på nätet. De är nästan alltid positiva. Men om så många tycker det är så snyggt varför har så enormt få det i verkligheten?

Jag får både positiva o negativa kommentarer. Allt från snyggt och modigt till smaklöst o fult.

Hej,
    man kanske tycker att det är snyggt på andra men att det inte riktigt är ens egen stil, eller också är man lite rädd vad andra ska tycka. Är ju jättevanligt men olika blanka leggings men skinn sticker ju ut lite mer. Brukar själv blanda och variera mellan blanka leggings, skinn, fuskskinn, lack och ibland tom gummi.
    På sommaren blir det ju lätt lite varmt men på kvällen kan det ju funka med skinnbyxor till en tunn topp.
    Håller med att ibland kan det bli mycket om man har flera skinnplagg samtidigt men det beror ju helt på var man är. Går jag ut eller på konsert är det ju bara rätt, på jobbet blir det kanske bara ett eller två plagg men det beror ju helt på vad jag känner för.
    Kommentarer kan jag få var som helst, inte bara på krogen utan även på en buss eller om man äter lunch. Ganska ofta faktiskt på gymmet från andra tjejer efteråt  när man byter om. De som inte gillar bara glor eller fnyser men många tycker det är snyggt och frågar hur det känns.
  • Hannah4

Hej

va roligt att du har pvc och gummi oxå. Jag har leggings och en topp i latex. Men jag håller inte med dig att det är vanligt. Kanske på klubbar och då är det ju mycket lättare att ha. Jag går mycket sällan ut så. Jag är gift och har barn och hus. Hur gammal är du? Var bor du?

Men det är sant att jag får positiva kommentarer från folk jag inte känner men flera som jag känner säger ärligt att det inte är snyggt och det är därför så få har det?

Vad har du för gummi och pvc kläder?

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor