Hannah4 skrev 2015-04-27 06:36:27 följande:
Det är lite konstigt när man läser om vad folk tycker om snygga skinnkläder på nätet. De är nästan alltid positiva. Men om så många tycker det är så snyggt varför har så enormt få det i verkligheten?
Jag får både positiva o negativa kommentarer. Allt från snyggt och modigt till smaklöst o fult.
Hej,
man kanske tycker att det är snyggt på andra men att det inte riktigt är ens egen stil, eller också är man lite rädd vad andra ska tycka. Är ju jättevanligt men olika blanka leggings men skinn sticker ju ut lite mer. Brukar själv blanda och variera mellan blanka leggings, skinn, fuskskinn, lack och ibland tom gummi.
På sommaren blir det ju lätt lite varmt men på kvällen kan det ju funka med skinnbyxor till en tunn topp.
Håller med att ibland kan det bli mycket om man har flera skinnplagg samtidigt men det beror ju helt på var man är. Går jag ut eller på konsert är det ju bara rätt, på jobbet blir det kanske bara ett eller två plagg men det beror ju helt på vad jag känner för.
Kommentarer kan jag få var som helst, inte bara på krogen utan även på en buss eller om man äter lunch. Ganska ofta faktiskt på gymmet från andra tjejer efteråt när man byter om. De som inte gillar bara glor eller fnyser men många tycker det är snyggt och frågar hur det känns.