• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • taquine
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-01 14:32:03 följande:

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

Snälla , snälla säg att denna tråd inte är sann.....
    Goodness me
  • Pussan
    Gwszieb skrev 2017-03-19 13:48:29 följande:

Vad har ni för trosor under? Finns det risk för synliga troskanter? Får trosor plats om skinnbyxorna sitter mycket tajt?

String går ju bra. Men om jag vet att jag bara ska ha skinnbyxorna en stund så är jag hellre utan trosor
  • andpet
    Pussan skrev 2017-03-18 23:09:14 följande:

Det gör jag gärna, skinnjacka och skinnbyxor och inget mera...ja höga klackar förstås. Fast när skinnbrallorna har åkt av och jag bara har jackan och skorna då blir det både fuckin right och fuckin left och fuck in the middle...!

Det låter som en dröm(läderfantasi).det är precis som mitt runkobjekt!
  • Pentra
    Gwszieb skrev 2017-03-19 13:48:29 följande:
    Vad har ni för trosor under? Finns det risk för synliga troskanter? Får trosor plats om skinnbyxorna sitter mycket tajt?

Under mina skinn-mc-byxor har jag vanligen trosor med spets (som matchar min BH), stay-ups och ett tight långlinne (figurnära klänning som räcker precis till stay-ups-kanten, typ)... ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pussan
    andpet skrev 2017-04-10 18:46:28 följande:
    Det låter som en dröm(läderfantasi).det är precis som mitt runkobjekt!
    Skinnjackan luktar ju så gott, blir lite kåt av det också. Och när jag knäpper upp den så tittar två styva fram, en guldring i varje bröstvårta har jag...gillar du den tanken när du runkar?
  • andpet

Låter helt underbart! vad har du för modell på jackan! tajt och kort eller!????

• Anonym (anonym)

Om det är string trosor och om de är lågt skurna så fungerar det. Då slipper man bli varm och då kan man ha skinnbyxorna länge

• andpet

man vill ju ha dom så länge som möjligt!!!! det är ju så jävla skönt!?

leather
  • Anonym (anonym)

Skinnbyxor är skönt men jag är ingen fetish så det kan bli väldigt svettigt, framförallt på sommaren så kan det vara jätte jobbigt att ha på sig.

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor