Så sexigt med lack/skinnbyxor
Slutet 90-tal? ;) rekommenderar en koll på de största svenska modebloggarna. Ni skola då finna skinn- och fejkskinnbrallor på åtminstone hälften av alla vinterns outfitbilder.
Nu när värsta värmen verkar lagt sig kanske någon tjej tagit fram sina skinnbyxor igen?
Lackbyxorna åkte på härom kvällen när jag skulle ut. Snyggt, sexigt och helt rätt tycker jag, synd att så många måste gnälla på vad de inte gillar. Man har ju det man gillar.
Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...
Någon som tittade på Atleterna igår kl2000 på SVT? Kajsa Bergqvist hade på sig både svarta och vita skinnbyxor! Hade inte tänkt följa den serien, men nu får jag nog tänka om...
...och hur sexig var inte Jill Johnsson på tv igår:
www.svtplay.se/video/2539036/tack-for-musiken/avsnitt-1-jill-johnson
Tajta skinnbrallor med hög midja och skyhöga klackar på en i övrigt väldigt sexig tjej! Får inte missas...
Får bara inte missas 2015-01-13: www.svt.se/vader/senaste-prognos
Ja, klart att det kanske inte passar med skinnbyxor en dag på stranden när det är 30grader å sol. Desto mer angeläget att använda dom lite extra mkt nu innan värmen kommer ;)
Tjejer, berätta gärna mer vad ni får för kommentarer! Min sambo berättar om att hon fått mkt blickar, men verkar inte fått några direkta kommentarer.
Kanske dax att återuppliva tråden nu när det börjar bli höst...
Nån tjej som plockat fram skinnbrallorna ur garderoben än?
Visst är det sexigt.
Min förra sekreterare och sedan KK hade
ofta kort skinnkjol, nylon och klackar.
Ibland blev det för lite arbete gjort.
Vill bara tipsa om Agenda på svt nu ikväll med Karin Magnusson som programledare. Han har väldigt snygga skinnbyxor 😍