• TelmaGudbjorns

Försökte stjäla min bebis!!!

Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????

• Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!
  • MalinEddie

Jag tycker att vampyria gjorde rätt som anmälde tråden och jag borde ha gjort samma sak själv när jag tänker tillbaka. Av en helt annan orsak dock. Jag fixar att någon ställer motfrågor till mig och jag ser det inte som ett ett skäl till anmälan alls, däremot mådde jag ganska illa den kvällen när det haglade glåpord mot en enskild medlem. Nu råkar jag tycka att hon inte gick över någon gräns men oavsett, vem förtjänar sådan pajkastning enbart för att den uttrycker en annan åsikt? Det var äckligt det som pågick på fler än ett sätt och hur man kan försvara det med att man känner sympati för TS förstår jag inte men så är jag inte den som tror att människor blir lyckligare för att andra beter sig på så sätt. Alla är vi olika och det finns säkert dem som finner tröst i att någon annan blir kallad käring, sjuk, idiot osv och blir förföljd i sin inbox. Jag är inte den personen.

Avskyr CIO-metoder.
  • snorkan

Grova angrepp???? Jag kan bevisa i hur många inlägg som helst att det inte handlar om några angrepp, löjligt! Jag har fått kopior i inboxen på exakt vad som skrivits, sedan om du tycker att det är jobbigt när jag ifrågasätter HUR ts skulle ha beskrivit ordet "mörk" utan att du skulle reagera som du gjorde.....hur fan kan ett inlägg tas bort pga den frågeställningen?? Men skit samma jag tycker fortfarande att det är respektlöst att kapa tråden med en helt annan frågeställning.....därför lägger jag detta bakom mig nu......igen......( var svårt att låta bli att svara) men nu ska jag stå emot.... Och ts än en gång, hemskt det som hände dig, jag hade blivit jätterädd!

Natulcien skrev 2014-01-17 18:29:51 följande:
    Nej, det kan man inte se. Personen i fråga antog bara att det var jag som anmält allt. Men det var det inte. Det var uppenbarligen fler än jag själv som såg de grova angreppen...

• MalinEddie
    snorkan skrev 2014-01-17 19:38:25 följande:
    Grova angrepp???? Jag kan bevisa i hur många inlägg som helst att det inte handlar om några angrepp, löjligt! Jag har fått kopior i inboxen på exakt vad som skrivits, sedan om du tycker att det är jobbigt när jag ifrågasätter HUR ts skulle ha beskrivit ordet "mörk" utan att du skulle reagera som du gjorde.....hur fan kan ett inlägg tas bort pga den frågeställningen?? Men skit samma jag tycker fortfarande att det är respektlöst att kapa tråden med en helt annan frågeställning.....därför lägger jag detta bakom mig nu......igen......( var svårt att låta bli att svara) men nu ska jag stå emot.... Och ts än en gång, hemskt det som hände dig, jag hade blivit jätterädd!
    Varför ifrågasätter du inte att du fick dina inlägg om du borttagna om du anser det vara på felaktiga grunder?
    Avskyr CIO-metoder.
  • snorkan

Därför det var hela inboxen full, då blev jag bara matt i pälsen....

MalinEddie skrev 2014-01-17 19:45:55 följande:
    Varför ifrågasätter du inte att du fick dina inlägg om du borttagna om du anser det vara på felaktiga grunder?
    Avskyr CIO-metoder.

• MalinEddie
    snorkan skrev 2014-01-17 19:47:25 följande:
    Därför det var hela inboxen full, då blev jag bara matt i pälsen....
    Okej, jag minns inte vad du har skrivit så jag kan inte uttala mig om huruvida jag tycker att det är fel eller rätt. Hur motiverar man borttagandet? Själv har jag som sagt fått inlägg borttagna på felaktiga grunder.
    Det jag tror Natulicien menade var att andra också såg hur blev behandlad och därför anmälde dessa inlägg. Du verkar så säker på att det är hon som anmält dig, hur kan du veta det?
    Avskyr CIO-metoder.
  • vampyria2

Gick jag till personangrepp tycker du? Ärligt talat så har jag inte läst vad andra skrev till henne men jag kan inte känna att jag var så elak, jag ifrågasatte men det måste man väl få göra när man känner att nått är fel?

• snorkan

Säker kan jag inte vara, men det var endast de inläggen där jag hade en diskussion men henne/honom som blivit borttagen, och enligt henne/ honom så har jag ju bidragit till enorma påhopp.....(vilket jag naturligtvis inte har) och om jag nu hade kränkt någon så brutalt borde du Malin Eddie komma ihåg det....med andra ord tycker jag att det är en stor överdrift

MalinEddie skrev 2014-01-17 19:55:02 följande:
    Okej, jag minns inte vad du har skrivit så jag kan inte uttala mig om huruvida jag tycker att det är fel eller rätt. Hur motiverar man borttagandet? Själv har jag som sagt fått inlägg borttagna på felaktiga grunder. Det jag tror Natulicien menade var att andra också såg hur blev behandlad och därför anmälde dessa inlägg. Du verkar så säker på att det är hon som anmält dig, hur kan du veta det?
    Avskyr CIO-metoder.

• Natulcien
    snorkan skrev 2014-01-17 19:38:25 följande:
    Men du skulle ju inte diskutera mer med mig? Det var Over and Out och stort drama nyss..?

Men okej. Läs dina kopior i inboxen och fundera på vad som står där. Det är det enda tips jag kan ge dig.

Och sen är det väldigt mycket sten i glashus här när du bara ser mina inlägg som "respektlösa" mot TS när du själv fortsätter att älta exakt samma saker i inlägg efter inlägg... Men, men...

• Natulcien
    vampyria2 skrev 2014-01-17 19:59:52 följande:
    Gick jag till personangrepp tycker du? Ärligt talat så har jag inte läst vad andra skrev till henne men jag kan inte känna att jag var så elak, jag ifrågasatte men det måste man väl få göra när man känner att nått är fel?
    Nej, du hör till dem som har diskuterat detta utan personangrepp. Tack för det.

• Natulcien
    Natulcien skrev 2014-01-17 20:10:44 följande:
    Nej, du hör till dem som har diskuterat detta utan personangrepp. Tack för det.

...förutom ett märkligt inlägg i TS's gästbok som använde ord som "...alla med lite vett i huvudet..." bl.a.

Men eftersom jag själv vet med mig att jag har just vett i mitt huvud så tar jag ju själv inte åt mig, men ändå lite taskigt uttryckt. Tycker jag då.
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!