snorkan skrev 2014-01-17 19:38:25 följande:
Grova angrepp???? Jag kan bevisa i hur många inlägg som helst att det inte handlar om några angrepp, löjligt! Jag har fått kopior i inboxen på exakt vad som skrivits, sedan om du tycker att det är jobbigt när jag ifrågasätter HUR ts skulle ha beskrivit ordet "mörk" utan att du skulle reagera som du gjorde.....hur fan kan ett inlägg tas bort pga den frågeställningen?? Men skit samma jag tycker fortfarande att det är respektlöst att kapa tråden med en helt annan frågeställning.....därför lägger jag detta bakom mig nu......igen......( var svårt att låta bli att svara) men nu ska jag stå emot.... Och ts än en gång, hemskt det som hände dig, jag hade blivit jätterädd!
Men du skulle ju inte diskutera mer med mig? Det var Over and Out och stort drama nyss..?
Men okej. Läs dina kopior i inboxen och fundera på vad som står där. Det är det enda tips jag kan ge dig.
Och sen är det väldigt mycket sten i glashus här när du bara ser mina inlägg som "respektlösa" mot TS när du själv fortsätter att älta exakt samma saker i inlägg efter inlägg... Men, men...