LindaL0 skrev 2014-01-03 11:20:56 följande:
Tes, kollade just en gammal kalender, och jag började faktiskt spraya CD1! Ursäkta förvirringen...när man är mitt inne i det har man råkoll, sen bleknar minnet. Sprayade 2 veckor och gjorde sen ett blodprov, sprayade nästan en vecka till och nytt blodprov. Tror blödningen kom strax före första blodprovet, har tyvärr inte noterat den. Sen hormonsprutorna i 10 dagar, VUL, sprutor 3 dagar, VUL, sprutor 3 dagar till på maxdos med 2 olika hormoner (Gonal-F + Menopur) sen ÄP och fick ut 4 ägg varav 2 befruktades med ICSI. Fick båda äggen tillbaka och en envis liten rackare fastnade och är idag i vecka 21.
Man kan alltså slippa spraya en hel månad eller mer, låter hoppfullt. Som jag mådde de två veckorna kah sprayade sist så vete 17 om jag skulle klara att jobba fulltid om det blir uppemot en månad. Är analytiker, och funkar inte hjärnan så funkar det inte att jobba.. Läkaren sade inget om att jag skulle börja på CD1 och hur det funkar jämfört med CD21 när vi bestämde det nya försöket via telefon, utan det upptäckte jag när jag fick schemat på posten. Och nu har de julstängt till 9 januari. Så tack för all info du gett! Och även tack för hoppet att det kan gå vägen trots få ägg
Grattis till graviditeten!